Forfatter Emne: Nye potter = Powecommander?  (Læst 9113 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Gregers

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 988
  • I ride naked...
Sv: Nye potter = Powecommander?
« Svar #15 Dato: Juni 22, 2013, 07:10:35 pm »
Du starter bare den Gregers så kan hele Sjælland høre dem..

:D

Hvis bare det var tilfældet... Så havde jeg vundet samtlige discipliner til bulderdag!
Always be youself.
Unless you can be a Pirate...
Then always be a Pirate!!
SV1000NK6 på gaden... og på banen.

SVenskeren SOLO

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 917
Sv: Nye potter = Powecommander?
« Svar #16 Dato: Juni 22, 2013, 08:01:08 pm »
du kørte da med DB killer der, ik ?

It's not how good you are, but how bad you want it that matters !
På vejen : SV1000S
På banen : GSXR1000

Thomas-R

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1133
  • Hvorfor er det sjovest på banen!
Sv: Nye potter = Powecommander?
« Svar #17 Dato: Juni 22, 2013, 09:54:08 pm »
Nu er jeg jo også gammel, men jeg ville ikke gide kører med de der stubby kander, de larmer da helt vildt, tror ikke der er forskel på  potterne på årgangene, men her kan du med fordel spørge Sajmon, han ved det helt sikkert.

Og når du så engang har bestemt dig og monteret dem, skal du ikke bekymre dig over den knalder ved motorbrems, det er PAIR systemet, det skal den gøre.

Gregers lyder fint, alle potter med "alm" længde har en behagelig dyb brummen, jeg syntes de små korte bliver for meget, bare prøv at pille potterne helt af og giv lidt gas, det er ca lyden de giver+ det løser under belastning, fedt foran grillen men ikke sjovt under kørsel.. Ja jeg er gammel  :club:
Ahhhh, mon ikke man kan skifte den der dims ud med noget andet.....

Gregers

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 988
  • I ride naked...
Sv: Nye potter = Powecommander?
« Svar #18 Dato: Juni 23, 2013, 12:36:10 am »
du kørte da med DB killer der, ik ?

Kan jeg ikke huske... Tror nu nok de blev pillet ud og jeg fik ikke lov at sætte dem tilbage i. ;)
Always be youself.
Unless you can be a Pirate...
Then always be a Pirate!!
SV1000NK6 på gaden... og på banen.

MMN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 719
  • SV650S 05'
  • Bike: Sv650S
Sv: Nye potter = Powecommander?
« Svar #19 Dato: Juni 23, 2013, 07:15:30 am »

Nu er jeg jo også gammel, men jeg ville ikke gide kører med de der stubby kander, de larmer da helt vildt, tror ikke der er forskel på  potterne på årgangene, men her kan du med fordel spørge Sajmon, han ved det helt sikkert.

Og når du så engang har bestemt dig og monteret dem, skal du ikke bekymre dig over den knalder ved motorbrems, det er PAIR systemet, det skal den gøre.

Gregers lyder fint, alle potter med "alm" længde har en behagelig dyb brummen, jeg syntes de små korte bliver for meget, bare prøv at pille potterne helt af og giv lidt gas, det er ca lyden de giver+ det løser under belastning, fedt foran grillen men ikke sjovt under kørsel.. Ja jeg er gammel  :club:
Ja de larmer, men SP har DB killer med, og så er de ok, men regner nu med bullerdag er min i år.
2005 SV650S. SP Enginering Carbon potte. Piazzo greb. Rizoma Blå br. væskebeholder. S2 undertray og forblink's shutter. Puig Carbon look hugger, blå DB kæbeglas. Gel Sæde, Plasma m/ blå/rød led intrument. Carbon Motorbeskytter, PiperX, PCIII.

Jau-ping

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 24
Sv: Nye potter = Powecommander?
« Svar #20 Dato: Juni 23, 2013, 10:05:38 am »
Jeg skal ikke have noget der larmer alt for sindssygt;) Har hverken ambitioner om at vinde bulderdag eller få høreskade på søndagsturen;)

Gregers

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 988
  • I ride naked...
Sv: Nye potter = Powecommander?
« Svar #21 Dato: Juni 23, 2013, 11:39:46 am »
Jeg skal ikke have noget der larmer alt for sindssygt;) Har hverken ambitioner om at vinde bulderdag eller få høreskade på søndagsturen;)

Derfor findes der DB killere. :D Så kan man selv bestemme hvornår man vil være døv. ;)
Always be youself.
Unless you can be a Pirate...
Then always be a Pirate!!
SV1000NK6 på gaden... og på banen.

Thomas-R

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1133
  • Hvorfor er det sjovest på banen!
Sv: Nye potter = Powecommander?
« Svar #22 Dato: Juni 23, 2013, 03:25:12 pm »
Du skal være velkommen til at komme forbi Faxe og høre et sæt akrapovic, og lige meget hvilken du vælger er ørepropper et must.

Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk2

Ahhhh, mon ikke man kan skifte den der dims ud med noget andet.....

Jau-ping

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 24
Sv: Nye potter = Powecommander?
« Svar #23 Dato: Juni 23, 2013, 05:19:45 pm »
Jeg skal ikke have noget der larmer alt for sindssygt;) Har hverken ambitioner om at vinde bulderdag eller få høreskade på søndagsturen;)

Derfor findes der DB killere. :D Så kan man selv bestemme hvornår man vil være døv. ;)

Ja det er selvfølgeligt rigtigt, men der er også, efter min erfaring, forskel på hvor meget de lamer med DB killere i;)

Jau-ping

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 24
Sv: Nye potter = Powecommander?
« Svar #24 Dato: Juni 23, 2013, 05:20:41 pm »
Du skal være velkommen til at komme forbi Faxe og høre et sæt akrapovic, og lige meget hvilken du vælger er ørepropper et must.

Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk2

Tak for tilbuddet, det kunne da være hyggeligt. Der er bare lidt langt til faxe;)

Gregers

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 988
  • I ride naked...
Sv: Nye potter = Powecommander?
« Svar #25 Dato: Juni 23, 2013, 11:29:51 pm »
Jeg skal ikke have noget der larmer alt for sindssygt;) Har hverken ambitioner om at vinde bulderdag eller få høreskade på søndagsturen;)

Derfor findes der DB killere. :D Så kan man selv bestemme hvornår man vil være døv. ;)

Ja det er selvfølgeligt rigtigt, men der er også, efter min erfaring, forskel på hvor meget de lamer med DB killere i;)

Det er sandt. Mine Beowulf larmer egentligt ret pænt selv med DB killere... Nu hjalp det selvfølgelig heller ikke at jeg også fjernede snorklen og satte et åbent luftfilter i.... Men lyden er dejlig dyb og til at holde ud med DB killerne i. :)
Always be youself.
Unless you can be a Pirate...
Then always be a Pirate!!
SV1000NK6 på gaden... og på banen.

Jau-ping

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 24
Sv: Nye potter = Powecommander?
« Svar #26 Dato: Juni 24, 2013, 11:51:01 am »
Nu har jeg skrevet til Beowulf i england for at høre om de kan lave rød skrift på de sorte potter;) Man får jo ikke noget hvis ikke man prøver og det ville se ret blæret ud;)