Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Vildt - tror jeg har været med siden 2005......... og hænger stadig på
Citat fra: Søren F efter Juni 19, 2013, 09:52:24 pmVildt - tror jeg har været med siden 2005......... og hænger stadig på Ditto!Tilløk
Citat fra: skurkenfradallas efter Juni 20, 2013, 10:23:25 amCitat fra: Søren F efter Juni 19, 2013, 09:52:24 pmVildt - tror jeg har været med siden 2005......... og hænger stadig på Ditto!Tilløk I er begge oprettet i 2006, hvis info er korrekt når man klikker på jer Men tillykke med "os" ihvertfald
Hvad siger manden ?!? Jeg kan ikke forstå hvad han siger!
Manden siger FLERE SHOTS!!!!!
Citat fra: skurkenfradallas efter Juni 20, 2013, 10:12:25 pmManden siger FLERE SHOTS!!!!! Åhh... Det minder mig om den julefrokost, hvor jeg drak gajol-shots direkte fra dugen..
....Ud fra det ufravigelige faktum kan man da også konkludere at vi a. enten er ved at blive gamle og senile eller 2. ikke kan regne
ja Tillykke - det lyder lidt som en stor fest næste år?Citat fra: skurkenfradallas efter Juni 20, 2013, 12:27:20 pm....Ud fra det ufravigelige faktum kan man da også konkludere at vi a. enten er ved at blive gamle og senile eller 2. ikke kan regne du påstår også hele tiden at du kun er 29 over for pigebørnene
hurra.......det kalder da på en jubilæumsbulderdag næste år så