Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hey du,Jeg er interesseret i dine handsker. Men du skriver du ikke vil sælge dem før geden er solgt? Eller er det mig som misforstår?//Blå 6064 6178
Citat fra: Blå efter Juni 04, 2013, 09:39:02 pmHey du,Jeg er interesseret i dine handsker. Men du skriver du ikke vil sælge dem før geden er solgt? Eller er det mig som misforstår?//Blå 6064 6178Ja det rigtigt, da jeg ikke ved hvor lang tid der går før den er væk, vil jeg jo gerne kunne køre på den indtil, håber du forstår, (men det kun med handsker og den sort carbon hjelm jeg venter)
Citat fra: Cws84 efter Juni 04, 2013, 09:41:44 pmCitat fra: Blå efter Juni 04, 2013, 09:39:02 pmHey du,Jeg er interesseret i dine handsker. Men du skriver du ikke vil sælge dem før geden er solgt? Eller er det mig som misforstår?//Blå 6064 6178Ja det rigtigt, da jeg ikke ved hvor lang tid der går før den er væk, vil jeg jo gerne kunne køre på den indtil, håber du forstår, (men det kun med handsker og den sort carbon hjelm jeg venter)så du siger altså jeg er nød til at købe Cyklen for at købe handskerne? så bliver de lidt dyre de handsker
Citat fra: Cws84 efter Juni 04, 2013, 09:41:44 pmCitat fra: Blå efter Juni 04, 2013, 09:39:02 pmHey du,Jeg er interesseret i dine handsker. Men du skriver du ikke vil sælge dem før geden er solgt? Eller er det mig som misforstår?//Blå 6064 6178Ja det rigtigt, da jeg ikke ved hvor lang tid der går før den er væk, vil jeg jo gerne kunne køre på den indtil, håber du forstår, (men det kun med handsker og den sort carbon hjelm jeg venter)Modtaget. Gider du smide en SMS når cyklen er væk så?//Blå