Forfatter Emne: Mondux forsikring  (Læst 5626 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

SVester

• Plastikrocker
Mondux forsikring
« Dato: Maj 25, 2013, 09:42:26 am »
Hey Gutter.

Er tilbage på SV1000 N og skal have forsikret den. Har haft mine andre cykler i if men ringede så til mondrup og de kunne lave den til 3371- hvor jeg ellers skal give 4100 ved if. Begge 10000 i selvrisiko.

38 år ingen skader.

Spørgsmålet er. Er mondux okay. Spørger da jeg ikke kender dem.

Mvh Steffen Vester (købt vendelboen's kilo svin)
Steffen Vester. GSX-R 750 K7 SWEEET

Brix

• Sandt SVin
Sv: Mondux forsikring
« Svar #1 Dato: Maj 25, 2013, 10:06:37 am »
Jeg er forsikret ved dem, og jeg har ingen problemer haft med dem, men jeg har så heller ikke haft nogen skader. Såhh
Gaden: Blå SV650S K5   -   Tidligere: GS500F K5
Banen: SV1000S K4/7
MCG

Henrik306

• Sandt SVin
« Svar #2 Dato: Maj 25, 2013, 11:12:13 am »
Jeg har dem også, og ingen problemer...

Sent from my iPad using Tapatalk
Mvh Henrik
Tidligere mørkeblå SV1000S K4 - 112 db v. Bulderdag 2011 :-)

Gregers

• Sandt SVin
  • I ride naked...
« Svar #3 Dato: Maj 25, 2013, 01:22:39 pm »
Jeg vil bare sige tillykke med det "nye" svin! Altid dejligt når SV'erne kan blive i "familien" :D
Always be youself.
Unless you can be a Pirate...
Then always be a Pirate!!
SV1000NK6 på gaden... og på banen.

SVester

• Plastikrocker
« Svar #4 Dato: Maj 25, 2013, 02:05:55 pm »
Tak tak gutter :) jeg tror sgu jeg springer på Mondux.

Gregersen.... Mange tak. Ja så kender i jo maskinen, og jeg var aktiv her i 05/06 så er heller ikke helt ny ;)

LyngeM

• Søndagskører
  • **
  • Endelig SV-ejer...
« Svar #5 Dato: Maj 25, 2013, 02:41:55 pm »
Velkommen tilbage.... Er næsten lige så ny som dig... Købte min S' er i marts. 😃

Sent from my iPhone using Tapatalk
2003 SV 1000 S, sort, med 2i1 udstødning, USD gaffel fra 2003 GSXR 750, små blink og andet lir.

Philip L

• Plastikrocker
« Svar #6 Dato: Maj 26, 2013, 09:52:06 am »
Lyder dyrt ved IF, har lige fået tilbud fra dem på en SV1000N på 4.200 kr. Med kasko og 4.000 i selvrisiko, og 10% ved tyveri, og det er uden jeg skal flytte andre forsikringer.
I didn't loose my mind, i sold it on ebay...

MKN

• Sandt SVin
  • SV 1000 S - Kører som en drøm!
« Svar #7 Dato: Maj 26, 2013, 04:06:40 pm »
Jeg har også Mondux, 26 år, 2 års erfaring, SV1000S, (købt for 2år siden).

Ingen problemer med dem so far. God service da jeg sidste år blev bakket ned af en bil.
SV 1000 S - Hvid - 2005 - Yoshimura Carbon potter - Powercommander - Sinter metal klodser - Hyperpro forgaffel fjedre - Justerbar styrdæmper - Egosæde - Klar baglygte med blink. Titax Greb.

kent

• Sandt SVin
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
« Svar #8 Dato: Maj 29, 2013, 06:37:27 am »
Godt nogen er glade for mondux.
De har sendt opkrævning på samme ( betalte) forsikring 3 gange.
De har sendt E-betalingskort til mig på min datters ulykkesforsikring selvom hendes cprnr er forsikringstageren og ikke hjemmeboende.
De har sendt rykkere på flere gange hvor de bagefter godt kunne se det var betalt.
Deres takstsator gik med til at rep istedet for at udskifte dele på svigersønnens mc for at holde den under grænsen så den kunne laves og ikke blev totalskadet.
Troede at ens forsikringsselskab varetog ens interesser i forbindelse med skade med modpart der betaler.
Mondux er ikke mit næste selskab uanset hvor billige de er.
Ps.mondux hed før Rasmussen assurance og er bestemt et klik værd inden i forsikre noget der
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr

Henrik306

• Sandt SVin
« Svar #9 Dato: Maj 29, 2013, 02:38:45 pm »
Godt nogen er glade for mondux.
De har sendt opkrævning på samme ( betalte) forsikring 3 gange.
De har sendt E-betalingskort til mig på min datters ulykkesforsikring selvom hendes cprnr er forsikringstageren og ikke hjemmeboende.
De har sendt rykkere på flere gange hvor de bagefter godt kunne se det var betalt.
Deres takstsator gik med til at rep istedet for at udskifte dele på svigersønnens mc for at holde den under grænsen så den kunne laves og ikke blev totalskadet.
Troede at ens forsikringsselskab varetog ens interesser i forbindelse med skade med modpart der betaler.
Mondux er ikke mit næste selskab uanset hvor billige de er.
Ps.mondux hed før Rasmussen assurance og er bestemt et klik værd inden i forsikre noget der

Der er jo altid nogen der har haft dårlige erfaringer, og jeg synes også det er fint du fortæller om dem, men jeg synes det er vigtigt at man selv vurdere hvad man har lyst til.

Jeg kunne jo også sige at det er et klik værd at tjekke TopDK, If, Codan, Alm.Brand, Alka, Gf osv. - uden at vide det, så er der garanteret nogen på nettet der synes de er de værste banditter, og man bør aldrig forsikre noget hos dem....
Mvh Henrik
Tidligere mørkeblå SV1000S K4 - 112 db v. Bulderdag 2011 :-)

SVester

• Plastikrocker
« Svar #10 Dato: Maj 29, 2013, 09:42:26 pm »
Tusinde tak for input og jeres erfaringer.

Jeg har valgt at takke nej til mit tilbud fra Mondux. Har gjort det på grund af den blandede erfaring her inde og en lille tur på trustpilot.... Jeg har som sagt længe haft if forsikring og tager man en tur på deres navn på trustpilot giver jeg gerne de sidste 700 kr mere årligt.

Hilsen Vester aka SVester

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
« Svar #11 Dato: Maj 30, 2013, 08:58:50 am »
Tusinde tak for input og jeres erfaringer.

Jeg har valgt at takke nej til mit tilbud fra Mondux. Har gjort det på grund af den blandede erfaring her inde og en lille tur på trustpilot.... Jeg har som sagt længe haft if forsikring og tager man en tur på deres navn på trustpilot giver jeg gerne de sidste 700 kr mere årligt.

Hilsen Vester aka SVester

Stemmer med hvad jeg har hørt fra folk, for hvem uheldet har været ude og forsikringsselskabet har været Mondux.

https://www.google.com/search?num=100&newwindow=1&safe=off&q=rasmussen+assurance+advarsel
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4