Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Har dog haft det underligt siden jeg havde SVinet startet i søndags
Citat fra: OleCitat fra: B2Du er IKKE sød Hvis ikke det, eller noget tilsvarende kommer til PC går jeg totalt agurk Pjat med dig.. Alle ved jo, at Playstation er kongen blandt konsoller.. Ja Konsoller Det er jo sådan en man giver adfærds vanskelige børn (nej har ALDRIG haft en ) som ikke har nogen fantasi
Citat fra: B2Du er IKKE sød Hvis ikke det, eller noget tilsvarende kommer til PC går jeg totalt agurk Pjat med dig.. Alle ved jo, at Playstation er kongen blandt konsoller..
Du er IKKE sød Hvis ikke det, eller noget tilsvarende kommer til PC går jeg totalt agurk
Hallooo din nar, skal du kalde mig adfærds vanskelig, så bliver jeg fornærmet, når vi nu har en i huset... du kan sgu da bare tage og købe det skide spil til Playstation2 og så kan du låne min....Chris - Kæresten
Citat fra: ChrisHallooo din nar, skal du kalde mig adfærds vanskelig, så bliver jeg fornærmet, når vi nu har en i huset... du kan sgu da bare tage og købe det skide spil til Playstation2 og så kan du låne min....Chris - Kæresten Aner ikke havd du snakker om
Nå da da ! Så lille SVea er et Konsoldyr
Uhhh, kunne ikke have sagt det smukkere selv!! Synes Chris skal komme mere på banen med flere kommentarer
Ja, er det ikke noget med at de første udgaver altid støjer for meget hvadenten de står op eller ligger ned. Der er også flere "malfunctions", "crash errors", "command not known" osv på de typer...
Det er SVea du snakker om ik' ?
"Ingen kommentarer"
Du skulle jo gerne have det indtryk af mig, at jeg er en uskyldsren og harmløs lille pige (Et indtryk du gerne må tale videre om ude i byen )
Citat fra: B2Citat fra: OleCitat fra: B2Du er IKKE sød Hvis ikke det, eller noget tilsvarende kommer til PC går jeg totalt agurk Pjat med dig.. Alle ved jo, at Playstation er kongen blandt konsoller.. Ja Konsoller Det er jo sådan en man giver adfærds vanskelige børn (nej har ALDRIG haft en ) som ikke har nogen fantasi Hallooo din nar, skal du kalde mig adfærds vanskelig, så bliver jeg fornærmet, når vi nu har en i huset... du kan sgu da bare tage og købe det skide spil til Playstation2 og så kan du låne min....Chris - Kæresten
Hmmm... Adfærdsvanskelige børn siger Banan nr.2.... Hvorfor er DU i besiddelse af en PS2 Chris Eller er i lykkelige omstændigheder og venter en sprød banan (læs chrispie bananas) og du med din kvindelige intuition er på forkant med faderens gensæt
Citat fra: Den røde BaronHmmm... Adfærdsvanskelige børn siger Banan nr.2.... Hvorfor er DU i besiddelse af en PS2 Chris Eller er i lykkelige omstændigheder og venter en sprød banan (læs chrispie bananas) og du med din kvindelige intuition er på forkant med faderens gensæt Hihihihihi... Forstår ikke hvad Baronen skriver, men jeg synes det lyder som mobning, og så finder jeg det spas uanset....
Citat fra: SVeaCitat fra: Den røde BaronHmmm... Adfærdsvanskelige børn siger Banan nr.2.... Hvorfor er DU i besiddelse af en PS2 Chris Eller er i lykkelige omstændigheder og venter en sprød banan (læs chrispie bananas) og du med din kvindelige intuition er på forkant med faderens gensæt Hihihihihi... Forstår ikke hvad Baronen skriver, men jeg synes det lyder som mobning, og så finder jeg det spas uanset....X 2 - Noget med om B2 skal være far tror jeg Men læser det også som mobning...