Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Så er det godt vi kører så pænt som vi gør :Og tak for en fin tur.Og hvis du vil prøve at klemme dig ned i en størrelse 48, tror jeg det er, og kan komme til otto busses vej mellen kl 6:15 & 13:45 behøver du ikke kører så langt for at prøve. Men du er advaret dragten er gammelSendt fra min GT-I9100 med Tapatalk2
Citat fra: Thomas-R efter Maj 20, 2013, 04:11:24 pmSå er det godt vi kører så pænt som vi gør :Og tak for en fin tur.Og hvis du vil prøve at klemme dig ned i en størrelse 48, tror jeg det er, og kan komme til otto busses vej mellen kl 6:15 & 13:45 behøver du ikke kører så langt for at prøve. Men du er advaret dragten er gammelSendt fra min GT-I9100 med Tapatalk2Thomas arbejder du ved Otto Busses Vej? Det gør jeg nemlig ofte.
Citat fra: Gregers efter Maj 20, 2013, 10:24:18 pmCitat fra: Thomas-R efter Maj 20, 2013, 04:11:24 pmSå er det godt vi kører så pænt som vi gør :Og tak for en fin tur.Og hvis du vil prøve at klemme dig ned i en størrelse 48, tror jeg det er, og kan komme til otto busses vej mellen kl 6:15 & 13:45 behøver du ikke kører så langt for at prøve. Men du er advaret dragten er gammelSendt fra min GT-I9100 med Tapatalk2Thomas arbejder du ved Otto Busses Vej? Det gør jeg nemlig ofte.Jep, arbejder hos DSB elteknik på OB Vej
Citat fra: Thomas-R efter Maj 21, 2013, 08:11:08 amCitat fra: Gregers efter Maj 20, 2013, 10:24:18 pmCitat fra: Thomas-R efter Maj 20, 2013, 04:11:24 pmSå er det godt vi kører så pænt som vi gør :Og tak for en fin tur.Og hvis du vil prøve at klemme dig ned i en størrelse 48, tror jeg det er, og kan komme til otto busses vej mellen kl 6:15 & 13:45 behøver du ikke kører så langt for at prøve. Men du er advaret dragten er gammelSendt fra min GT-I9100 med Tapatalk2Thomas arbejder du ved Otto Busses Vej? Det gør jeg nemlig ofte.Jep, arbejder hos DSB elteknik på OB Vej Jeg står som regel for flytningerne af edb udstyr hos DSB, både fra og til.Fra kontoret altså hehe.
Hils ham på den røde S'er med matchende dragt og helmut, og fortæl at han skyder HEEELT vildt ved motorbremsning. Fuglene var stille i en halv time, da han var kørt forbi min terrasse på vejen hjem......
Citat fra: Søren F efter Maj 21, 2013, 12:33:28 pmHils ham på den røde S'er med matchende dragt og helmut, og fortæl at han skyder HEEELT vildt ved motorbremsning. Fuglene var stille i en halv time, da han var kørt forbi min terrasse på vejen hjem...... Det ved vi godt, vi har kørt bag Per... Og så kan jeg fornemme at det er Gregers skyld det af og til er en pestilens at komme ud fra job, især de der parkerings paver med gule veste burde kølhalesSendt fra min GT-I9100 med Tapatalk2