Der plejer at sidde en plombe inden den skrue der. Har du fjernet den?
Det er tæt på at være finmekanik af højeste skuffe, så selvom en slagskruetrækker kan gøre underværker, så tror jeg at det er lige voldsomt nok på en slatten messingskrue.
Default skal den skrues helt i bund og 2 omgange ud, så hvordan har du båret dig at med at sætte den så godt fast??
Ingen plomber på mine. Det er vidst kun på US og Australia modeller.
Jeg har ingen ide om hvorfor de sidder så godt fast, det er første gang jeg har fat i dem.
Nu har de fået tæv med alt hvad jeg kunne finde i mit værktøjssæt. Kunne ikke bruge slagskruetrækkeren, da hovederne er for store. Efter boren, filen, hamren skruen og generel mishandling af både skrue og karburator lykkes det mig at få den fri og skrue den 2,5 gang ud. Jeg har støre dyser og åbent filter og åben potte, så den skal vidst have en tand mere end standard.
Jeg havde den ene skrue ude at kigge på, og som du nævner, er det virkelig mekanik af fineste skuffe. Håber ikke funktionen er smadret af min frustrerede og hårdhændede behandling.
Jeg endte med at slibe både krave og skrue ned til helt glat overflade og bore et hul ind fra siden og dermed danne en kærv. Kraven er nu væk og skruen 2-3 mm kortere. Håber ikke det hele eksploderer, når jeg starter den næste gang
Skal jeg påføre et middel på disse skruer, så de ikke er så umulige næste gang?