Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Gregers efter Maj 15, 2013, 02:53:08 pmDet er jo en almen kendt regel at man kun må køre med piger der vejer min. 10-20 kg mindre end en selv... og hvis jeg skal lægge jakke/rygskjold/handsker og hjelm til skal hun ikke være meget større end lillemor derhjemme.... extra small (50/155)Jeg tør simpelt hen ikke køre med noget større bagpå
Det er jo en almen kendt regel at man kun må køre med piger der vejer min. 10-20 kg mindre end en selv...
Tsk tsk.. tøser.. Man skal ha de tykke piger med hjem, de laver den bedste morgenmad...
Så Hvem kan jeg være sikker på kommer ?Flemming L-BR-GregersANDERSHPPer Jeg kommer - medmindre det står ned i lårtykke stråler men så vil de nok også køre med noget andet ! Tager hjelm og handsker med små størrelser Så mangler jeg 6-8 stykker mere !! Kom Nu friske !!
Ok ... Så kom der lidt mere info:De skal fra vestbadet Nykær 26, 2605 Brøndby kl. 11 og til Air Experience på Galgebakkevej 3, 2630 Tåstrup til kl. 12 ... Den 1 Juni.De "stakkels" tøzzer har ingen hjelm eller hansker Så Hvem kan jeg være sikker på kommer ?Flemming L-BR-GregersANDERSHPPerSå mangler jeg 6-8 stykker mere !! Kom Nu friske !!
En lille update ...Så Hvem kan jeg være sikker på kommer ?Flemming L-BR-GregersANDERSHPPerSkyggenSå mangler jeg 5-7 stykker mere !! Kom Nu friske !!--->Turen går fra vestbadet Nykær 26, 2605 Brøndby kl. 11 og til Air Experience på Galgebakkevej 3, 2630 Tåstrup til kl. 12 ... Den 1 Juni.De "stakkels" tøzzer har ingen hjelm eller hansker