Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
I have that and you must gerne låne den...Men hvorfor skal svingeren af?
Normalt er der nitteled med, men det må vi jo så se når den lander. Det er ikke svært, men kræver lige lidt opklodsning osv...
En skrutrækker og en hammer er din bedste ven
Citat fra: thilemann efter Maj 08, 2013, 10:53:58 amEn skrutrækker og en hammer er din bedste ven Det er utroligt hvad man kan udrette med skruetrækker og hammer, men jeg elsker følelsen af at gøre tingene ordentligt og dertil hjælper det rigtige værktøj!
Citat fra: nikolajbak efter Maj 08, 2013, 10:55:41 amCitat fra: thilemann efter Maj 08, 2013, 10:53:58 amEn skrutrækker og en hammer er din bedste ven Det er utroligt hvad man kan udrette med skruetrækker og hammer, men jeg elsker følelsen af at gøre tingene ordentligt og dertil hjælper det rigtige værktøj!Det bedste værktøj til SV´ere er Sajmon....
Citat fra: Sajmon efter Maj 07, 2013, 10:39:39 pmI have that and you must gerne låne den...Men hvorfor skal svingeren af?Fantastisk!Kæden er lukket/endeløs og jeg fik at vide det kræver afmontering af svingeren for at få den på.Kan det gøres uden?