til de der hungre efter en status
Jeg skrev en mail til Mit forsikrings selvskab (IF) og forklarede dem situationen, og det jo enlig var "deres" potte da de betalte for skaden
de kontaktede Enghave og fik samme forklaring som mig!
de kontaktede så C. Reinhardt som er importøren af Suzuki MC i DK og også ejere at Enghave Motor (IF og Suzuki, har en samarbejdesaftale, med forbedre vilkår mv på deres suki MC forsikring)
og nu har piben sandelig fået en anden lyd...
jeg blev få minutter efter ringen op at en medarbejder hos Enghave som ikke var sikker på om jeg var informeret,
men han ville bare lige sikre sig jeg var helt med på de selvfølgelig erstattede min udstødning,
Citat: "det var jo helt tydeligt for dem og importøren, af Mivv i DK, at der var tale om en Produktions fejl!"
det var ikke helt klart om jeg havde fået den info på hans papir
han ville lige checke om de kunne få den hos en anden forhandler, ellers måtte jeg desværre vente ca. 1 måned på den fra fabrikken i Italien.
Jeg har efter følgende fået en opfølgning på leverings datoen (de 3 der er importeret til DK i år er solgt) Men lige så snart de ved med sikkerhed hvornår den er i DK, booker de en tid på værkstedet og Rullefeltet, så jeg ikke skal vente yderligere, montering og rulle felt er selvfølgelig uden beregning, Yderligere vil de gerne tilbyde mig,de havde nogle andre potter jeg bare kunne komme forbi og låne hvis standard potten var for kedelig (det er nu den 3. Mivv Suono Carbon potte jeg venter på fra Italien, og der har været over en måneds leverings tid på dem hver gang)
nu sidder jeg bare tilbage og måber, Jeg er lidt i tvivl om der er en der har taget fusen på mig... eller om det rentfaktisk var muligt at få den service fra enghave!
hvis det nu er rigtigt, jeg ikke drømmer og træerne nu for en gang skyld gror helt ind i himlen, er det stadig bare lidt kedeligt, hvis man skal havde en af de store drenge til at spille med musklerne
jeg skal nok lige skrive endnu en opdatering når potten er monteret, og servicen viste sig at holde stik...!