Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Min arbejdsplads fejrer ikke arbejdernes kampdag... Man ville ellers gerne have fri i det her vejr!Til gengæld gir jeg gerne en kop/glas et eller andet på tagterrassen Lautrupsgade 11, 2100 KBH Ø hvis der er nogen af jer som er ude og lufte svinet og mangler et pitstop.
Citat fra: skurkenfradallas efter Maj 01, 2013, 11:06:00 am Min arbejdsplads fejrer ikke arbejdernes kampdag... Man ville ellers gerne have fri i det her vejr!Til gengæld gir jeg gerne en kop/glas et eller andet på tagterrassen Lautrupsgade 11, 2100 KBH Ø hvis der er nogen af jer som er ude og lufte svinet og mangler et pitstop.Det vil jeg ikke udelukke kunne blive en mulighed....
Citat fra: Gregers efter Maj 01, 2013, 11:28:19 amCitat fra: skurkenfradallas efter Maj 01, 2013, 11:06:00 am Min arbejdsplads fejrer ikke arbejdernes kampdag... Man ville ellers gerne have fri i det her vejr!Til gengæld gir jeg gerne en kop/glas et eller andet på tagterrassen Lautrupsgade 11, 2100 KBH Ø hvis der er nogen af jer som er ude og lufte svinet og mangler et pitstop.Det vil jeg ikke udelukke kunne blive en mulighed....Mine fælledparken planer er gået lidt i vasken(tøser suk) så det kunne jeg da godt være frisk på, jeg skal dog hjem og hente MCen først, smid en sms hvis det er Gregers.
Citat fra: -BR- efter Maj 01, 2013, 11:42:13 amCitat fra: Gregers efter Maj 01, 2013, 11:28:19 amCitat fra: skurkenfradallas efter Maj 01, 2013, 11:06:00 am Min arbejdsplads fejrer ikke arbejdernes kampdag... Man ville ellers gerne have fri i det her vejr!Til gengæld gir jeg gerne en kop/glas et eller andet på tagterrassen Lautrupsgade 11, 2100 KBH Ø hvis der er nogen af jer som er ude og lufte svinet og mangler et pitstop.Det vil jeg ikke udelukke kunne blive en mulighed....Mine fælledparken planer er gået lidt i vasken(tøser suk) så det kunne jeg da godt være frisk på, jeg skal dog hjem og hente MCen først, smid en sms hvis det er Gregers.Aftale. Hvis temperaturen stiger og bliver behagelig nok til en tur på Roskilde havn, så er det nr. 1 - men tvivler... Jeg sender dig en sms når jeg beslutter mig.