Forfatter Emne: nyt gummi på  (Læst 4525 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Mikael_Stokholm

• Søndagskører
  • **
  • GSXR1000 K8, tidligere SV1000K6
nyt gummi på
« Dato: April 30, 2013, 08:15:42 am »
Står og skal have presset lidt nyt gummi bag på, og tænkte om der er nogen der kunne anbefale et sted nær Borup/Havdrup/Tune something ?

er lidt splittet mellem et Metzler M5 og Pilot Power CT2, da jeg pendler lidt på den (Borup / Høje Tåstrup)

kom frisk  :orkester:

Thomas-R

• Sandt SVin
  • Hvorfor er det sjovest på banen!
Sv: nyt gummi på
« Svar #1 Dato: April 30, 2013, 08:39:37 am »
Prøv Sajmon han huserer der ude omkring :))

Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk2

Ahhhh, mon ikke man kan skifte den der dims ud med noget andet.....

Gregers

• Sandt SVin
  • I ride naked...
« Svar #2 Dato: April 30, 2013, 09:18:22 am »
Står og skal have presset lidt nyt gummi bag på, og tænkte om der er nogen der kunne anbefale et sted nær Borup/Havdrup/Tune something ?

er lidt splittet mellem et Metzler M5 og Pilot Power CT2, da jeg pendler lidt på den (Borup / Høje Tåstrup)

kom frisk  :orkester:

Nu du pendler på den, ville det måske også være værd at overveje Pilot Road 3 eller noget lignende?
Always be youself.
Unless you can be a Pirate...
Then always be a Pirate!!
SV1000NK6 på gaden... og på banen.

Andreas83

• Sandt SVin
  • Aut viam inveniam aut faciam
« Svar #3 Dato: April 30, 2013, 09:47:05 am »
Prøv Sajmon han huserer der ude omkring :))

Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk2
X2  :thumbsup:
Tidligere;
SV 650 S K6
"Winners never quit, quitters never win"

Husum

• Roadracer
« Svar #4 Dato: April 30, 2013, 09:49:54 am »
Jeg synes power 2 er noget p**. Pr 3  :thumbsup:
Min SV 1000 N på MCG: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=35338&xl=true

Der findes kun én ting der er sjovere end ting på 2 hjul - De samme ting på 1 hjul.

Mikael_Stokholm

• Søndagskører
  • **
« Svar #5 Dato: April 30, 2013, 10:15:13 am »
men er der greb nok i Road til en Kilogixxer ??

Gregers

• Sandt SVin
  • I ride naked...
nyt gummi på
« Svar #6 Dato: April 30, 2013, 10:54:05 am »
men er der greb nok i Road til en Kilogixxer ??

Nu er jeg på ingen måde ekspert i den så kaldte "dæk-religion", men umiddelbart så ja, helt sikkert!

Jeg tror mere det kommer an på hvor hårdt du presser den, end hvor stor og stærk maskinen er... Og selvfølgelig om du tar den på bane.

Derudover kommer så spørgsmålet om hvor tit du vil skifte dæk, nu hvor du bruger den til at pendle. Det går jo noget hurtigere at få kantede dæk på PP end på PR f.eks.

Always be youself.
Unless you can be a Pirate...
Then always be a Pirate!!
SV1000NK6 på gaden... og på banen.

Husum

• Roadracer
« Svar #7 Dato: April 30, 2013, 11:23:31 am »
Nu bremser en kilogixxer jo ikke hårdere end så meget andet, så på midten er belastningen nok nogenlunde den samme. Mine road 3 fik rimelig gode prygl i svingene på jyllandsringen (profilbillede), og jeg følte på intet tidspunkt at jeg var ved at løbe tør for greb. Du skal satme køre friskt hvis du vil presse dem mere end det på offentlig vej :).
Min SV 1000 N på MCG: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=35338&xl=true

Der findes kun én ting der er sjovere end ting på 2 hjul - De samme ting på 1 hjul.

Mikael_Stokholm

• Søndagskører
  • **
« Svar #8 Dato: April 30, 2013, 12:25:58 pm »
Nu bremser en kilogixxer jo ikke hårdere end så meget andet, så på midten er belastningen nok nogenlunde den samme. Mine road 3 fik rimelig gode prygl i svingene på jyllandsringen (profilbillede), og jeg følte på intet tidspunkt at jeg var ved at løbe tør for greb. Du skal satme køre friskt hvis du vil presse dem mere end det på offentlig vej :).

tja jeg er så på ingen måde noget svar på den danske Casey Stoner, så det lyder til de er alt rigeligt til mit behov .... Pilot Road bliver det :) ....så må jeg nosse mig sammen til at komme på bane og prøve dem en dag :)

skyggen

• Sandt SVin
  • 90*V2 sjover
« Svar #9 Dato: April 30, 2013, 04:47:41 pm »
Ved ikk med sportstec M5 men Michelin road 2TC på mit kiloSVin lever et ret hårdt liv og det har da holdt små 8000 km og der er stadig 1500-2500 km endnu, dog lidt fladt på midten.
Jeg havde metzler m3 bag på, inde jeg smed road 2CT på, og det holdte godt 11000km, men synes ikk det stod super godt fast.

Glæder mig til at komme ud og kører, da jeg lige har smidt pilot power foran.  :evil:
normal venlig og nede på "jorden" V2 bisse.
                         MEN
er der fest så drikker jeg til jeg vælter eller blir smidt ud til lukketid :o

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=10277

Vendelboen

• Roadracer
« Svar #10 Dato: Maj 01, 2013, 12:41:47 am »
Jeg skifter fra metzler M3 til PR3. Mit metzler M3 bagdæk holdt kun 5000 km.  :innocent:
Og nej jeg laver ikke brændere med det.
The ride is the objective... The destination is the excuse.

Mikael_Stokholm

• Søndagskører
  • **
« Svar #11 Dato: Maj 01, 2013, 08:33:55 am »
har også kørt med M3, og var sgu egentlig ret imponeret af grebet i alle slags vejr ..... 6500km ca er det blevet til .... indtil nu hvor de tværgående træk striber kigger frem på en lille meters penge :)

Syntes især den sidste del forsvandt i rasende fart :) .... nu skal jeg så lære at bruge siden af dækket lidt mere  :whatever: