...undskyld... undskyld... det skal ikke ske igen. Jeg ved ikke hvad der gik af mig, men det må være en blanding af solen, varmen, vejret, stemingen og smilet under hjelmen og måske ikke mindst det jeg elsker at dreje på gashåndtaget på en MC
Det kom dog noget bag på mig at min nyerhvervede SV1000 har så meget moment og rykkede så hurtigt fra 80-160, vel at mærke i 6. gear, at jeg rent faktisk nåede det gule lys ved Himmelev og ind da med "tid til overs". Den blev jo slet ikke rød, som jeg havde frygtet. Da jeg kiggede ned stod der 160 og havde 5-0
set det havde jeg fået "hænger kort", 10 piskeslag ved daggry og al skinds død og ødelæggelse i form af afstraffelse både verbalt og sikkert fysik på den lokale station... undskyld... det skal ikke ske igen og specielt ikke når der sidder en kone og 2 børn at venter derhjemme...
Hvem fanden har også bygget den SV motor og givet den den ondeste lyd, vildeste moment og ikke mindst den kæmpe tilfredstillelse det giver at køre på en sådan MC...
.... der er sgu nok kun en at bebrejde... undskyld... det kunne være gået galt og jeg kunne have taget en tilfældig med i agten og ikke mindst været manden der giver mc´isterne endnu et HAK i pinden med dårlig omtale og fuldstændigt irrationelle og uforsvalige handlinger på 2 hjul...
...undskyld...
.........
God sommer og kør forsigtigt...