Forfatter Emne: PCIII USB.  (Læst 3527 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

MMN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 719
  • SV650S 05'
  • Bike: Sv650S
PCIII USB.
« Dato: April 14, 2013, 09:03:47 am »
Jeg har købt en brugt PC til min sv650s k5, skal jeg vente med at Mont. den til jeg kan få rullet Svinet, eller kan jeg nu hvor dyret et skilt ad bare Mont. uden det sker det store ved det?
2005 SV650S. SP Enginering Carbon potte. Piazzo greb. Rizoma Blå br. væskebeholder. S2 undertray og forblink's shutter. Puig Carbon look hugger, blå DB kæbeglas. Gel Sæde, Plasma m/ blå/rød led intrument. Carbon Motorbeskytter, PiperX, PCIII.

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: PCIII USB.
« Svar #1 Dato: April 14, 2013, 12:33:48 pm »
Du kan montere og så uploade et "zero-map" på den. Det betyder at alle indstillingerne bliver nustillet og PC'en griber derfor ikke ind. Så burde du ikke kunne mærke at den er monteret.

Den eneste forskel du kan opleve er at cyklen pludselig tørner 1 eller to gange mere før den starter når du trykker på knappen. Det er helt normalt og det kan man desværre ikke gøre noget ved.

Der er også nogen mennesker som oplever at FI (Fault Indicator) lampen begynder at blinke. Jeg ved ikke lige hvordan man fjerner den fejl - men man kan godt køre videre selvom den blinker, hvis det er pga. at der er monteret PC.
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Hollowpoint

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 657
  • Sømand så det gynger!
Sv: PCIII USB.
« Svar #2 Dato: April 14, 2013, 12:43:20 pm »
Hvis jeg husker rigtigt er det fordi at Lamda sonden bliver fjernet når der bliver sat PC3 til? Det vil ihvertfald give en FI fejl.
Nu: Hus, baby og bil.......
Tidligere: SV650SA K7

Thomas-R

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1133
  • Hvorfor er det sjovest på banen!
Sv: PCIII USB.
« Svar #3 Dato: April 14, 2013, 03:01:04 pm »
På mit svin lyser fi kyn dvis jeg starter inden benzin pumpen har kørt færdig, hvad er lambda sonde for noget ::);D

Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk2

Ahhhh, mon ikke man kan skifte den der dims ud med noget andet.....

svfan

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 25
Sv: PCIII USB.
« Svar #4 Dato: April 14, 2013, 03:06:28 pm »
Enig med skurkenfradallas, og hvis du tilslutter den 9V adapter der medfølger til tændings plus f.eks ved baglys så starter den med det samme som den plejer.

Vendelboen

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 349
Sv: PCIII USB.
« Svar #5 Dato: April 16, 2013, 09:14:26 pm »
Enig med skurkenfradallas, og hvis du tilslutter den 9V adapter der medfølger til tændings plus f.eks ved baglys så starter den med det samme som den plejer.
Nogen som har sådan en 9V adapter.. den mangler til min PCIII.. Så er jeg køber..
The ride is the objective... The destination is the excuse.