Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Totally bad ass Søren
Vi skal huske at tekste til Gregers så han har det lidt sjovt og alt ikke er arbejde.. han hør ikke så godt på venstre øre efter Mantorp..
Citat fra: Per efter Juli 10, 2013, 11:14:58 amCitat fra: klingenberg efter Juli 09, 2013, 10:50:33 pm kan godt mærke jeg skal have fat i noget ordentligt udstyr til næste gang. Ja nu kommer lige op i mig ....passiv sikkerhed er jo et temperaments spørgsmål og et frivilligt valg....det er jo kun hvis man vælter eller bliver påkørt eller noget at det begynder at virke, men min egen holdning til en Svingtur uanset tempo vil være fuld rigtig MC beklædning inkl rygskjold - fornuftige gode handsker - gode støvler - god hjelm... og ikke alm cowboybukser, sweatshirt, gummisko og rygsæk ....... så har man da gjort sit til at bevare førligheden hvis uheldet er ude og behøver ikke at gå og tænke bare jeg dog lige havde taget rygskjold på, så var jeg måske ikke havnet i denne kørestol.... er sikker på at "you get the point.....right " udover det så håber jeg vi ses igen på SVingtur næste gang lejligheden byder sig Jeg er klar på en SVing tur på snoede veje. Bare sig til
Citat fra: klingenberg efter Juli 09, 2013, 10:50:33 pm kan godt mærke jeg skal have fat i noget ordentligt udstyr til næste gang. Ja nu kommer lige op i mig ....passiv sikkerhed er jo et temperaments spørgsmål og et frivilligt valg....det er jo kun hvis man vælter eller bliver påkørt eller noget at det begynder at virke, men min egen holdning til en Svingtur uanset tempo vil være fuld rigtig MC beklædning inkl rygskjold - fornuftige gode handsker - gode støvler - god hjelm... og ikke alm cowboybukser, sweatshirt, gummisko og rygsæk ....... så har man da gjort sit til at bevare førligheden hvis uheldet er ude og behøver ikke at gå og tænke bare jeg dog lige havde taget rygskjold på, så var jeg måske ikke havnet i denne kørestol.... er sikker på at "you get the point.....right " udover det så håber jeg vi ses igen på SVingtur næste gang lejligheden byder sig
kan godt mærke jeg skal have fat i noget ordentligt udstyr til næste gang.
Citat fra: SVenskeren SOLO efter Juli 10, 2013, 08:20:43 pmVi skal huske at tekste til Gregers så han har det lidt sjovt og alt ikke er arbejde.. han hør ikke så godt på venstre øre efter Mantorp..Danser med øreprop ...... Rofl
Citat fra: Hr.Maul efter Juli 10, 2013, 12:10:33 pmCitat fra: Per efter Juli 10, 2013, 11:14:58 amCitat fra: klingenberg efter Juli 09, 2013, 10:50:33 pm kan godt mærke jeg skal have fat i noget ordentligt udstyr til næste gang. Ja nu kommer lige op i mig ....passiv sikkerhed er jo et temperaments spørgsmål og et frivilligt valg....det er jo kun hvis man vælter eller bliver påkørt eller noget at det begynder at virke, men min egen holdning til en Svingtur uanset tempo vil være fuld rigtig MC beklædning inkl rygskjold - fornuftige gode handsker - gode støvler - god hjelm... og ikke alm cowboybukser, sweatshirt, gummisko og rygsæk ....... så har man da gjort sit til at bevare førligheden hvis uheldet er ude og behøver ikke at gå og tænke bare jeg dog lige havde taget rygskjold på, så var jeg måske ikke havnet i denne kørestol.... er sikker på at "you get the point.....right " udover det så håber jeg vi ses igen på SVingtur næste gang lejligheden byder sig Jeg er klar på en SVing tur på snoede veje. Bare sig til Enig. Passiv sikkerhed min bare røv. Det svarer dybest set til at købe en ferrari/rallybil og så fravælge airbags'ne, og det er egentligt for åndssvagt jeg ikke har fået fat i en fuld rustning endnu. Tvivler på jeg kan presse mig ned i min gamle speedwaydragt, så skal bare på jagt efter noget asap. Forresten så havde jeg skam et rygskjold gemt bag tasken, selvom det ikke ligefrem hjælper mod at få knæskallerne og halvdelen af huden skrællet af i et evt uheld Ellers vanvittigt fede veje, og glæder mig allerede til næste SVingtur
Nogen tur tirsdag eller onsdag? Endelig kan jeg en hverdag, og der er ikke planlagt noget andet, endnu....Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk2
Citat fra: Thomas-R efter Juli 13, 2013, 09:53:59 pmNogen tur tirsdag eller onsdag? Endelig kan jeg en hverdag, og der er ikke planlagt noget andet, endnu....Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk2Det bliver super vejr hele ugen. Nogle der er friske på en tur i aften?
Jeg er også klar på en tur, hvis vejret holder.