Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Ufedest!Kan du få en anden til at tage de tre lovede Segways med over ? Ellers ryger vores "efter maden og et passende antal øl"-underholdning jo....
Husk: Som minimum én MC-relateret beklædningsgenstand - det er jo en MC-fiesta Jeg tegner mig for er par underrrør med et ordentligt bremsespor i - så den ER taget. Glæder mig til at se hvad i andre finder på.........
Kunne du ikke forny dig lidt Søren ....! Griner
CitérKunne du ikke forny dig lidt Søren ....! Griner Skulle det komme fra manden med den ultimative GAS-RULLE?!?!?!
Jeg spiser med. Jeg har lidt planer søndag og derfor er jeg i bil, så NYG og skurk i kan køre med hvis I vil. Jeg kører hjemad nok ikke meget senere end 01.00 - 02.00 men der er i velkomne til at køre med hjem hvis det passer...
Citat fra: Jannik efter Marts 01, 2013, 08:25:50 pmJeg spiser med. Jeg har lidt planer søndag og derfor er jeg i bil, så NYG og skurk i kan køre med hvis I vil. Jeg kører hjemad nok ikke meget senere end 01.00 - 02.00 men der er i velkomne til at køre med hjem hvis det passer...Lyder sgu helt ok Jannik...passer mig fint at blive smidt af i Solrød ved 2 tiden
Citat fra: Per efter Marts 02, 2013, 07:12:33 amCitat fra: Jannik efter Marts 01, 2013, 08:25:50 pmJeg spiser med. Jeg har lidt planer søndag og derfor er jeg i bil, så NYG og skurk i kan køre med hvis I vil. Jeg kører hjemad nok ikke meget senere end 01.00 - 02.00 men der er i velkomne til at køre med hjem hvis det passer...Lyder sgu helt ok Jannik...passer mig fint at blive smidt af i Solrød ved 2 tiden Jeg er villig til at se hvor jeg kan smide dig. Hvis du ikke er tilfreds efter 1 kast, så prøver jeg gerne en gang til.
Citat fra: Jannik efter Marts 01, 2013, 08:25:50 pmJeg spiser med. Jeg har lidt planer søndag og derfor er jeg i bil, så NYG og skurk i kan køre med hvis I vil. Jeg kører hjemad nok ikke meget senere end 01.00 - 02.00 men der er i velkomne til at køre med hjem hvis det passer...Det passer sgu' nok fint. Det vil jeg gerne...