Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
"baglokalet" med billiard bord på Ludwigsen er hermed reserveret til os, indtil kl 01:00 ... Så ka vi holde vores egen fest og hygge dernede jeg er KLAR !!!!!!
Citat fra: Luske efter Februar 21, 2013, 02:44:52 pm"baglokalet" med billiard bord på Ludwigsen er hermed reserveret til os, indtil kl 01:00 ... Så ka vi holde vores egen fest og hygge dernede jeg er KLAR !!!!!! ses røvhuller
Citat fra: Luske efter Februar 21, 2013, 02:44:52 pm"baglokalet" med billiard bord på Ludwigsen er hermed reserveret til os, indtil kl 01:00 ... Så ka vi holde vores egen fest og hygge dernede jeg er KLAR !!!!!!Er det så lukket for alle de rygere der plejer at komme derned og ose??
Nå, jeg skrider sydover og holder fødselsdag et sted hvor det er varmt nok til at hoppe i havet og hvor man kan køre enduro i en STOR sandkasse Jeg gir en bytur til alle dem der kommer og fejrer fødselsdag med mig dernede på næste lørdag! Pas godt på tø-sneen her hjemme imens jeg er væk.
Er der nogen der kan give en kørelejlighed mod Hillerød & omegn i løbet af natten ?Jeg skal nok lade være med at ørle i bilen...
Citat fra: nyg efter Februar 23, 2013, 06:45:14 pmEr der nogen der kan give en kørelejlighed mod Hillerød & omegn i løbet af natten ?Jeg skal nok lade være med at ørle i bilen...Jeg kan nok ikke - regner med at tage toget.
Vigtigere endnu - kommer du og siger hej? .... Big Daddy