Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Måske.Kommer an på hvordan arbejde og konkurrencer falder.
Måske er nu blevet til afbud...hvad er der lige med mig og SV Rider Julefrokost.... Nå men håber og kan se på deltagerlisten at I får en kanon aften...Håber at vi snart ses på 2 hjulKrammer
Det er et måske fra mig (ja jeg er stadig i live ), det kommer lige an på om tøsens mormor kan være barnepige.
Citat fra: langemand efter Januar 14, 2013, 06:13:54 pmogså med på en måske.. . der er jo mange flotte fyre med Vi drikker dem nemme - hvis vi kommer
også med på en måske.. . der er jo mange flotte fyre med
Citat fra: NielSV650 efter Januar 14, 2013, 11:13:03 pmCitat fra: langemand efter Januar 14, 2013, 06:13:54 pmogså med på en måske.. . der er jo mange flotte fyre med Vi drikker dem nemme - hvis vi kommer Det her fangede sjovt nok min opmærksomhed. Jeg er med på en måske, indtil i finder ud af hvor det skal holdes
Citat fra: SVea efter Februar 11, 2013, 01:00:42 pmCitat fra: NielSV650 efter Januar 14, 2013, 11:13:03 pmCitat fra: langemand efter Januar 14, 2013, 06:13:54 pmogså med på en måske.. . der er jo mange flotte fyre med Vi drikker dem nemme - hvis vi kommer Det her fangede sjovt nok min opmærksomhed. Jeg er med på en måske, indtil i finder ud af hvor det skal holdes Modtaget Med mindre at der melder sig nogle supportere eller klub(lokale) medlemmer på banen - så bliver det Vesterbro (Klubben - Flæsk/Ludwigsen - Bajere) ... BUM!
er blevet arbejdsramt, så må desværre melde afbud.