Forfatter Emne: Paypal  (Læst 4631 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
Paypal
« Dato: November 14, 2005, 05:06:30 pm »
Er der nogle af jer, som har skullet lave en overførsel via Paypal? Og i så fald hvordan gjorde I?

Jeg har købt en powercommander i midten af oktober, men så gik der noget galt med min paypal konto og nu påstår de at jeg ikke kan sætte penge ind på konto'en.
Manden jeg køber den af har ikke mulighed for at modtage visa, så det skal være en desideret overførsel.

What to do??
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Paypal
« Svar #1 Dato: November 15, 2005, 07:36:27 am »
Kan du ikke oprette en ny konto hos PayPal, hvis der er gået ged i den gamle :?:
De par gange jeg har brugt PayPal har det gået snorlige  :D
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

runes-mc.dk

  • Potentiel trackday junkie...
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2174
  • Bedre vejr i år end sidste år, tak...
    • http://www.runes-mc.dk
Paypal
« Svar #2 Dato: November 15, 2005, 08:03:11 am »
jeg har brugt paypal nogle gange.

når du første gang opretter din paypal konto, så har du en begrænsning på hvor mange penge du kan overføre totalt.

for at fjerne denne grænse skal man aflæse et nummer på ens kontoudskrift fra banken. Nummeret står ved de 1,95$ som paypal trækker ved oprettelsen af kontoen.
nummeret tastes så ind på paypals side.

Hvis nummeret ikke vises på din kontoudskrift (hvilket f.eks. er tilfældet hos BGBank, som jeg har) så skal man gå i banken og få dem til at ringe til PBS som har oplysningerne fra overførslen.
Rune Rasmussen, kører på en sølv/sort Gixxer600 2005 med diverse gejl :)

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Paypal
« Svar #3 Dato: November 15, 2005, 08:15:54 am »
Du ved sku bare alt Rune  :D  :D  :D
Det der har jeg slet ikke lagt mærke til, fordi det er små beløb, heldigvis  :D  :D
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
Paypal
« Svar #4 Dato: November 15, 2005, 09:34:04 am »
Jeg har "udvidedet" min konto med nummeret fra kontoudtoget, men ham der skal have pengene siger at jeg skal lave en overførsel fra min Paypal til hans. Og det kan jeg ikke, for når jeg prøver at "add funds" så får jeg bare en meddelse om at det ikke er muligt fra min bank. Ellers ved jeg ikke hvordan jeg få penge på min paypal konto...
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Paypal
« Svar #5 Dato: November 15, 2005, 09:52:29 am »
Citat fra: Bill
Jeg har "udvidedet" min konto med nummeret fra kontoudtoget, men ham der skal have pengene siger at jeg skal lave en overførsel fra min Paypal til hans. Og det kan jeg ikke, for når jeg prøver at "add funds" så får jeg bare en meddelse om at det ikke er muligt fra min bank. Ellers ved jeg ikke hvordan jeg få penge på min paypal konto...


Jamen, når du add'er funds er det nemmeste så ikke bare at bruge et kredit eller debit kort, som MC eller Visa?
Jeg kan da sagtens forestille mig bankoverførsler er noget gøgl - hvad for en bank har du i øvrigt?
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
Paypal
« Svar #6 Dato: November 15, 2005, 10:13:51 am »
Når jeg trykker add funds, så får jeg følgende besked:

Add Funds is Not Available
 
PayPal does not currently offer the ability to add funds from your bank account. You may, however, use other funding sources to make a PayPal payment, including credit cards and your PayPal account balance.

Og kan ikke foretage mig mere....
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

Hønse

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 772
  • Hey fuckfjæs, kom og slå dig ned....
    • "passiv" profil hos DFMC
Paypal
« Svar #7 Dato: November 15, 2005, 11:09:22 am »
Øh, altså jeg har brugt det rimelig meget men har aldrig brugt "add founds" jeg har trykket "send money" lige op over, så har jeg indtastet modtagers paypal mail, beløb, besked osv..... ingen problemer :idea:

Der er godt nok en grænse på, som skrevet, hvor meget du kan sende/overfører/købe for på en gang - det kræver at du bliver "verificeret" hvis du overskrider det gældende beløb - og her kommer så et lille problem for jeg kunne heller ikke se det tal man så skulle få på sin kontoudskrift og det gad Nordea ikke gøre noget ved :evil: så jeg skulle faxe kopi af visa m.m. til paypal i US! Det har jeg dog aldrig gjort, så nu skal jeg lige have fat i PBS / banken igen, tak Rune :idea:
:mrgreen: is a TLS"v" 

(aka pre SV)

off-topic ad

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
Paypal
« Svar #8 Dato: November 15, 2005, 11:16:51 am »
Citat fra: Hønse
Øh, altså jeg har brugt det rimelig meget men har aldrig brugt "add founds" jeg har trykket "send money" lige op over, så har jeg indtastet modtagers paypal mail, beløb, besked osv..... ingen problemer :idea:

Der er godt nok en grænse på, som skrevet, hvor meget du kan sende/overfører/købe for på en gang - det kræver at du bliver "verificeret" hvis du overskrider det gældende beløb - og her kommer så et lille problem for jeg kunne heller ikke se det tal man så skulle få på sin kontoudskrift og det gad Nordea ikke gøre noget ved :evil: så jeg skulle faxe kopi af visa m.m. til paypal i US! Det har jeg dog aldrig gjort, så nu skal jeg lige have fat i PBS / banken igen, tak Rune :idea:


Men så har du vel også bare betalt med VISA?? Og ikke lavet en desideret overførsel.
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Paypal
« Svar #9 Dato: November 15, 2005, 11:29:55 am »
Citat fra: Bill
Citat fra: Hønse
Øh, altså jeg har brugt det rimelig meget men har aldrig brugt "add founds" jeg har trykket "send money" lige op over, så har jeg indtastet modtagers paypal mail, beløb, besked osv..... ingen problemer :idea:

Der er godt nok en grænse på, som skrevet, hvor meget du kan sende/overfører/købe for på en gang - det kræver at du bliver "verificeret" hvis du overskrider det gældende beløb - og her kommer så et lille problem for jeg kunne heller ikke se det tal man så skulle få på sin kontoudskrift og det gad Nordea ikke gøre noget ved :evil: så jeg skulle faxe kopi af visa m.m. til paypal i US! Det har jeg dog aldrig gjort, så nu skal jeg lige have fat i PBS / banken igen, tak Rune :idea:


Men så har du vel også bare betalt med VISA?? Og ikke lavet en desideret overførsel.


har du prøvet som jeg skrev i pm'en, at bruge "send money" knappen, glem "add funds" det er negermusikantloort :!:  :!:
   

Hønse

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 772
  • Hey fuckfjæs, kom og slå dig ned....
    • "passiv" profil hos DFMC
Paypal
« Svar #10 Dato: November 15, 2005, 11:30:43 am »
Citat fra: Bill
Men så har du vel også bare betalt med VISA?? Og ikke lavet en desideret overførsel.
Joh, går det ikke ud på et eller har du ikke visa??

Jeg har overført penge beløb til andre via paypal uden at det f.eks. havde noget med ebay handel at gøre! Hvis det er det du mener!

Edit: Har modtageren ikke en mail adresse du skal "overfører" pengene til? Ens mail er jo faktisk ens paypal konto nummer og så er det vel lige meget om de står på paypal kontoen eller bliver overført fra et eller andet kort, det er jo den administration paypal tager sig af!!!
:mrgreen: is a TLS"v" 

(aka pre SV)

off-topic ad

runes-mc.dk

  • Potentiel trackday junkie...
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2174
  • Bedre vejr i år end sidste år, tak...
    • http://www.runes-mc.dk
Paypal
« Svar #11 Dato: November 15, 2005, 11:42:51 am »
jeg har også gjort som Hønse skriver.

Add funds virker vist kun for amerikanere.
Rune Rasmussen, kører på en sølv/sort Gixxer600 2005 med diverse gejl :)

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
Paypal
« Svar #12 Dato: November 15, 2005, 12:55:49 pm »
Han kan ikke modtage betalingen når jeg betaler med VISA. Og hvis han skal kunne modtage min betaling via VISA skal han have 9 euro mere end ellers, da han mener jeg skal dække omkostningerne der er ved at opgradere kontoen.
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Paypal
« Svar #13 Dato: November 15, 2005, 01:26:03 pm »
hmmm ok vil det sige at han ikke vil modtage betaling igennem paypal(overhovedet)??, var der i hans annonce vist han modtager betaling igennem paypal??
   

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
Paypal
« Svar #14 Dato: November 15, 2005, 02:46:41 pm »
Jo jo, men da jeg vandt auktionen betalte jeg prompte, men så meddelte han mig at han ikke kunne modtage betaling via VISA. Så foreslog jeg at jeg kunne lave en bank overførsel, men det ville han ikke. Han ville gerne have en overførsel via paypal. Så jeg ved sgu ikke lige hvordan.
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D