Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Mail er modtaget og jeg har også stemt
Ja jeg måtte også have pc'en frem, det der stemme meget virker ikke på tapatalk, ellers er det bare mig der er en klovn.. Kommentarer frabedes :-XSendt fra min GT-I9100 med Tapatalk2
Citat fra: Nikolaj efter November 11, 2012, 10:25:01 pmCitat fra: rikke efter November 09, 2012, 05:35:00 pmCitat fra: NielSV650 efter November 07, 2012, 06:25:51 pmJeg klarer fiskefilletterne med Hønse! Jeg stemmer for før d. 11. februar hvis det er meningen at jeg have sandsynlig mulighed for at dukke op.PS. Rikke er altid så skide fuld. Kan vi ikke sætte hende på en kvote af en art?? Dumme Niller. Selvom det ikke er voksenmobning, når det passer, er jeg alligevel såret. Næste gang du får en blodstyrtning eller noget erklærer jeg mig midlertidigt inhabilBlodstyrtning ? Er det ikke bare menstruation ? Det tror jeg ikke Niller kan få Men er godt nok ikke helt sikkerSelvfølgelig kan Niller da det. Ligesåvel som han kan være langhåret blondine på racerbanen.Den ene østrogene lidelse følger den anden.........
Citat fra: rikke efter November 09, 2012, 05:35:00 pmCitat fra: NielSV650 efter November 07, 2012, 06:25:51 pmJeg klarer fiskefilletterne med Hønse! Jeg stemmer for før d. 11. februar hvis det er meningen at jeg have sandsynlig mulighed for at dukke op.PS. Rikke er altid så skide fuld. Kan vi ikke sætte hende på en kvote af en art?? Dumme Niller. Selvom det ikke er voksenmobning, når det passer, er jeg alligevel såret. Næste gang du får en blodstyrtning eller noget erklærer jeg mig midlertidigt inhabilBlodstyrtning ? Er det ikke bare menstruation ? Det tror jeg ikke Niller kan få Men er godt nok ikke helt sikker
Citat fra: NielSV650 efter November 07, 2012, 06:25:51 pmJeg klarer fiskefilletterne med Hønse! Jeg stemmer for før d. 11. februar hvis det er meningen at jeg have sandsynlig mulighed for at dukke op.PS. Rikke er altid så skide fuld. Kan vi ikke sætte hende på en kvote af en art?? Dumme Niller. Selvom det ikke er voksenmobning, når det passer, er jeg alligevel såret. Næste gang du får en blodstyrtning eller noget erklærer jeg mig midlertidigt inhabil
Jeg klarer fiskefilletterne med Hønse! Jeg stemmer for før d. 11. februar hvis det er meningen at jeg have sandsynlig mulighed for at dukke op.PS. Rikke er altid så skide fuld. Kan vi ikke sætte hende på en kvote af en art??
Så er man hjemme fra ferie - fåågg hvor er der spas i Vegas
Det er close race imellem 2/2, 23/2 og 9/3 som p.t. er i førerposition...Jeg synes at det lyder som en rigtigt god ide med 9/3 og muligheden for at køre en tur hvis vejret tillader det.Måske vi så småt kan begynde at snakke med nogen om at lægge lokaler til?Der er blevet foreslået Flakene og Morgenhhår(d) har vi tidligere haft stor succes med.
Så der stemt. Hvis det ender med at blive en dag jeg ikke skal på job, tager jeg en side hjemmelavet bacon med.