YESSIR!!! Skurk for filan - jeg er lige bag dig
Det strandede sidst fordi ingen har tid og overskud til at organisere fællesmad, pynt og oprydning, så lad os gøre det lavpraktisk.
Stemmer også for julefrokost med sammenskud (en lille tråd med koordinering af diverse flæskeretter fungerede upåklageligt sidst). Og så må vi pynte i fællesskab - medbringer gerne et par ruller julebryg-pap-bordskånere og et blåt glitter-juletræ, jeg nuppede i en bar til J-dag - så bliver det satanraseme da ikke mere festligt
Sidst blev vi tilbudt at leje Falknes lokaler hvilket er incl folk i baren og oprydning for 2500,- (har jeg fået oplyst af et Falkne-medlem, som vil forhøre sig om muligheden for at leje i år).
Jeg ved at prisen er lidt højere nu, men det burde ikke være uoverkommeligt når vi deles om det og der er 10-kroners bar.
Hvad med at starte en tråd med forslag til datoer og få en fornemmelse af, hvad der passer flest folk og så koordinere med mulighed for lokaler? Er der ikke én (Skurk...?
), der ikke sidder fast i det 20. århundrede sådan rent PC-mæssigt, der vil gøre det?
Må jeg foreslå lørdag d 26. januar, eller lørdagene 2., 9., 16. eller 23. februar?