Forfatter Emne: MC Dødsulykke ved Birkerød - RIP  (Læst 2046 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
MC Dødsulykke ved Birkerød - RIP
« Dato: Oktober 03, 2012, 11:35:45 pm »
Mere her: http://ekstrabladet.dk/112/article1838763.ece

Ikke nogen jeg kender men tankerne går alligevel til de efterladte.

Er der nogen der kan se hvad for en MC det er?
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Thomas-R

• Sandt SVin
  • Hvorfor er det sjovest på banen!
Sv: MC Dødsulykke ved Birkerød - RIP
« Svar #1 Dato: Oktober 04, 2012, 07:56:34 am »
Ligner en cbr-rr, bagende ligger ved siden af med udstødningen oppe under. Tragisk...

Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk2

Ahhhh, mon ikke man kan skifte den der dims ud med noget andet.....

Hollowpoint

• Sandt SVin
  • Sømand så det gynger!
« Svar #2 Dato: Oktober 04, 2012, 08:03:16 am »
Tragisk..! Men lyder nu heller ikke til at han har kørt særlig hensigtsfuldt. Ihvertfald ikke ifølge EB's udlæg, og det kan man jo tage som man vil..  :thumbsdown:
Nu: Hus, baby og bil.......
Tidligere: SV650SA K7

Per

• Sandt SVin
  • ...det dejlige SVin....
« Svar #3 Dato: Oktober 04, 2012, 09:18:48 am »
Ja det er sgu altid trist..

En tanke :  ...."Der er spor efter ulykken på en strækning af cirka 200 meter, 190 meter bremsesspor......" iflg artiklen...

Hvis ovenstående er sandt mht 190 m bremsespor.......hvor hurtigt skal man køre for at lave så langt et bremsespor ? 200 km/t ?........

synes at det lyder usandsynligt at lave så langt et bremsespor...især hvis en bil  lige pludselig kører ud foran dig...så bremser man vel vildt .. mister balancen og så kurer man  langs asfalten.... lyder mere sandsynligt i min verden... :whatever:

Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Smølfen

• Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #4 Dato: Oktober 04, 2012, 11:37:00 am »
Jeg tror det der med bremsespor er et udtryk for den journalistiske kvalitet (eller mangel på samme) på EB. Artiklen starter nemlig med "MC'en kørte ifølge vidner meget stærkt, da den skred ud og kurede et par hundrede meter før den ramte autoværnet", hvilket giver meget bedre mening.

Rigtigt, rigtigt trist. Men også ufatteligt dumt :(
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

Per

• Sandt SVin
  • ...det dejlige SVin....
« Svar #5 Dato: Oktober 04, 2012, 02:38:15 pm »
Jeg tror det der med bremsespor er et udtryk for den journalistiske kvalitet (eller mangel på samme) på EB. Artiklen starter nemlig med "MC'en kørte ifølge vidner meget stærkt, da den skred ud og kurede et par hundrede meter før den ramte autoværnet", hvilket giver meget bedre mening.

Rigtigt, rigtigt trist. Men også ufatteligt dumt :(

Ja det er nok i den boldgade ...de ved meget lidt nogen gange.....vi bliver ved, at der er mærker 200 meter efter styrtet.....over and out  :mrgreen:

Ja det er en dårlig ide at køre rigtig stærkt steder med sidegader/veje....prøver sgu altid at huske på det når man kører ...er der nogen sideveje her ? ja ... rolig på gassen...nej = så kan vi godt give lidt accelerationsgas.......... men skal sgu ikke sætte glorie på mig selv  :innocent:
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/