Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
jeg drømmer også om at montere en Ixil Hyperlow, google selv, det kærver bare at man får lavet en potte til under cyklen, og den har jeg ikke kunnet greje endnu. Men hvis en melder sig, så sig til. Sajmon har tidligere kigget lidt på det, men noget konkret nåede vi aldrig frem til.
Citat fra: Big G efter September 03, 2012, 03:36:24 pmjeg drømmer også om at montere en Ixil Hyperlow, google selv, det kærver bare at man får lavet en potte til under cyklen, og den har jeg ikke kunnet greje endnu. Men hvis en melder sig, så sig til. Sajmon har tidligere kigget lidt på det, men noget konkret nåede vi aldrig frem til.Ja den er super fed. Lige det look jeg ku tænke mig, men hvorfor behøver man en ny potte? Hvis man monterer den nye potte på den samling man kan se på mit flotte photoshop-billede (lige inden der hvor jeg har placeret potten), behøver man så ændre rørene? Jeg mener, ved dette punkt er rørene jo blevet til ét, og så kan man vel "gøre hvad man vil" (Bemærk venligst at jeg ikke ved en skid om hvad jeg snakker om... )