Ja, hvis ikke det skal være en BMW S1000RR, så er den der 'Priller dælme fed!! Ralle ralle
Bimmeren er fed - den er bare for ... hmmm ... hvordan skal man nu sige det - "for tysk". Du ved - det hele virker lidt for godt og der er ikke rigtigt noget kant eller "balls" over den. Jeg har ingen ambitioner om at blive Kongen af Knutten, men er derimod mere hooked på noget der kilder i løgene - også når man ikke barberer millisekunder af sine forrige laptimes.
Det synes jeg at Prilleren gør - den er brutal, vibrerer og larmer (på en sindssygt fed måde). Min ZX10'er var også fed, men den (og andre række-4 litermaskiner) er på en eller anden måde bare lidt for kønsløse hvis man godt kan li' V2 bulder. Mine SV'ere har sq haft mere nosse end Klatten om end den var hurtigere. Men det er jo ikke alt
Alternativer kunne være Duc 848, 1098 eller 1198 - men de lyder ikke helt lige så godt som Prilleren.
Så min logik er - 2 x V2 = Dobbelt op på nosse! Det giver totalt mening inde i mit hoved
Jeg troede at det var blevet nemmere med toldsyn osv fordi det var mere et spørgsmål om tre forskellige niveauer frem for historier om syge mostre osv.
Jeg har en kammeret med en importeret Duc. Jeg kan høre ham ad hvis det er. Du skal bare sørge for at få alle TÜV papirer, typegodkendelser usw med.
En gut tog en cykel med hjem fra Californien. Den har en anden typegodkendelse pga noget luftdims ala PAIR, så der var pokkers til ballade med at få den godkendt til plader herhjemme.
Tjek - det er skrevet i mente!
Du kan også købe SV'eren. Du får hajen med! GRATIS!
Nu frister du godt nok - det er jo også næsten en Duc
Du kan få 5% i"RABAT" hvid de bedømmer den til middel, som de vist gør med de fleste, og 8% under middel. Min gamle som lignede lort, gaffa samt regnbue plast, endte på middel??. Men så skal man klage, med billede osv og det gad jeg ikke. Afgiften kan du beregne på skat.dk, bare find nypris og salgspris på en tilsvarende i danmark. Men med de priser vi har nu er der vist ikke meget at sparer. Skidtet skal hentes, benz trailer mv løber tit op.
Forstået - takfor input - kan den blive vurderet over middel også og hvad betyder det så?