Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Da jeg skulle ud og køre den anden dag kunne jeg ikke få sugekoppen til at sidde fast. Kan det have noget med temperaturen at gøre? Eller det bare en for billig "holder" jeg har købt? Eller er der nogen tricks jeg ikke kender til?
Citat fra: Brix efter August 27, 2012, 01:28:49 pmDa jeg skulle ud og køre den anden dag kunne jeg ikke få sugekoppen til at sidde fast. Kan det have noget med temperaturen at gøre? Eller det bare en for billig "holder" jeg har købt? Eller er der nogen tricks jeg ikke kender til?Overfladen skal være helt ren før den kan sidde helt fast? Hvilken sugekop har du købt?
Eller er der nogen tricks jeg ikke kender til?
Citat fra: Brix efter August 27, 2012, 01:28:49 pmEller er der nogen tricks jeg ikke kender til?Måske hårlak er værd at afprøve. Bruger jeg selv når min skod Garmin holder til bilen ikke rigtigt vil sidde fast i forruden.
Hvad siger lakken til det?
Citat fra: Brix efter August 27, 2012, 10:35:15 pmHvad siger lakken til det?Forruden er ikke lakeret
Citat fra: Ronni efter August 28, 2012, 09:23:47 amCitat fra: Brix efter August 27, 2012, 10:35:15 pmHvad siger lakken til det?Forruden er ikke lakeret Jo... med hårlak