Forfatter Emne: Hvilken windows platform skal man vælge?  (Læst 4577 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Nikolaj

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1774
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
Sv: Hvilken windows platform skal man vælge?
« Svar #15 Dato: August 14, 2012, 10:04:19 pm »
Den absolut eneste grund til at køre 64 bit er som andre har skrevet hvis der er over 3 Gb RAM i maskinen.

1 Gb RAM kan ikke bruges til en fis - Windows XP kan køre på 1 Gb RAM hvis man kun åbner 1 eller 2 programmer.
Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.

Gregers

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 988
  • I ride naked...
Sv: Hvilken windows platform skal man vælge?
« Svar #16 Dato: August 14, 2012, 11:19:59 pm »
Mest stabile ?? - du kunne overveje 3.11 eller Windows for workgroups, det er stabilt  :lmao:
Ved dog ikke lige mht dine applikationer  :tie:

Sorry for spam  :innocent:

Hehehe... Altså med mindre man er hardcore IT ekspert, så er Windows bare ustabilt uanset hvilken version man kører...
Jeg vil ikke gå så langt som at kalde mig IT ekspert, men jeg har altså ikke haft nævneværdige problemer med hverken XP, Vista eller 7! Og jeg har i hvert fald haft lige så meget/lidt bøvl med min kærestes Mac  :club:  :puke:

Jeg har bare været super uheldig med alle mine windows maskiner... men de har selvfølgelig begge deres "personligheder" og skavanker. Tror det er lidt som at vælge dæk... det er religion for mange...
Always be youself.
Unless you can be a Pirate...
Then always be a Pirate!!
SV1000NK6 på gaden... og på banen.

Gregers

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 988
  • I ride naked...
Sv: Hvilken windows platform skal man vælge?
« Svar #17 Dato: August 14, 2012, 11:21:44 pm »
Den absolut eneste grund til at køre 64 bit er som andre har skrevet hvis der er over 3 Gb RAM i maskinen.

1 Gb RAM kan ikke bruges til en fis - Windows XP kan køre på 1 Gb RAM hvis man kun åbner 1 eller 2 programmer.

Har talt med Sajmon om det og den bliver opgraderet til 4GB ram ved lejlighed og får derefter smækket noget 7 på i stedet for Vista.  :orkester:
Always be youself.
Unless you can be a Pirate...
Then always be a Pirate!!
SV1000NK6 på gaden... og på banen.

Hollowpoint

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 657
  • Sømand så det gynger!
Sv: Hvilken windows platform skal man vælge?
« Svar #18 Dato: August 15, 2012, 11:10:01 am »
Den absolut eneste grund til at køre 64 bit er som andre har skrevet hvis der er over 3 Gb RAM i maskinen.

1 Gb RAM kan ikke bruges til en fis - Windows XP kan køre på 1 Gb RAM hvis man kun åbner 1 eller 2 programmer.

Har talt med Sajmon om det og den bliver opgraderet til 4GB ram ved lejlighed og får derefter smækket noget 7 på i stedet for Vista.  :orkester:
Godkendt  8)
Nu: Hus, baby og bil.......
Tidligere: SV650SA K7

Mike

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 208
    • MCG - Galleri
Hvilken windows platform skal man vælge?
« Svar #19 Dato: August 17, 2012, 02:15:04 am »
Windows har lavet et lille program, som kan fortælle om dine komponenter kan køre på win 7
Og udover det, så er win 7 mindre krævende på systemresurserne end XP, så vælger man at køre uden "glas", smarte skygger og "flip up" effekter, vil maskinen som den står idag være hurtigere på win7 end XP...

Mike

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 208
    • MCG - Galleri
Hvilken windows platform skal man vælge?
« Svar #20 Dato: August 17, 2012, 02:16:06 am »
Windows har lavet et lille program, som kan fortælle om dine komponenter kan køre på win 7
Og udover det, så er win 7 mindre krævende på systemresurserne end XP, så vælger man at køre uden "glas", smarte skygger og "flip up" effekter, vil maskinen som den står idag være hurtigere på win7 end XP...
http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=20