Forfatter Emne: Uhhhh Immergeil!!!  (Læst 3727 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
Re: Uhhhh Immergeil!!!
« Svar #15 Dato: Juli 14, 2007, 03:34:15 am »
Det lyder som et spændende job lille skat  :wink: Var det sådan en arbejdsplads, hvor i også havde en pæl i kunne danse op af, mens hungrende kvindfolk kastede penge efter jer  :mrgreen:

Så du noget af det da du tog din søn og hans kammi med ind for at teste spil? ;) For så er der en høne plukke med cheferne .... HVORFOR SÅ JEG ALDRIG DET?  :whipped: Eller, jeg mener...
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Uhhhh Immergeil!!!
« Svar #16 Dato: Juli 14, 2007, 03:36:56 am »
Det lyder som et spændende job lille skat  :wink: Var det sådan en arbejdsplads, hvor i også havde en pæl i kunne danse op af, mens hungrende kvindfolk kastede penge efter jer  :mrgreen:

Så du noget af det da du tog din søn og hans kammi med ind for at teste spil? ;) For så er der en høne plukke med cheferne .... HVORFOR SÅ JEG ALDRIG DET?  :whipped: Eller, jeg mener...

Nej, godt ord igen Smurfey... Men jeg fornemmede tilstedeværelsen af dansepæle og hungrende kvinder  :shock: Jeg så jo heller ikke nogen med en String Emil trøje, men derfor siger du jo han er der alligevel  :wink:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Hippie Hansen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1250
  • SV 650 S K6
Re: Uhhhh Immergeil!!!
« Svar #17 Dato: Juli 14, 2007, 11:55:56 am »
Jeg vil bare lige minde de nye folk om denne tråd, og opfordre dem til at se de flotte billeder af Emil  :kiss: :kiss:

Tak SVea... Du er jo en sand perle at sørge for vi andre også får set Emil... Eller... Havde der ikke været lidt tømmermænd i forvejen, så er de i hvert fald helt sikre nu.
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.