Forfatter Emne: fredag d. 13  (Læst 1337 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

blz

  • Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2981
fredag d. 13
« Dato: Juli 13, 2012, 12:19:52 pm »
måske en lidt en forkert overskrift men så igen passende på dagen

for 5år siden samme dag var det fredag d. 13 juli (2007), mandagen inden var der en glad knægt på 23 der endelig havde får mc kortet og var klar til at erobre vejene.. jeg havde mødt svriders et par gange i kbh og var noget så besluttet på at jeg skulle købe en Sv650s.

i selvskab med min far fandt vi hurtigt ud af at det ikke var så let igen da alle forhandlere ikke havde flere på lager i hovedstadsområdet..

allans MC gjorde det de var best til og prøvede at anbefale mig alt andet end et alternativ til det jeg søgte...
da min far opdagede en sv1000n demo cykel, jeg menet at den var lidt stor i motoren.. men efter lidt overtale tog jeg den ud for en tur i hillerød
Smilet var stort og jeg kunne ikke helt forstå hvorfor den var lettere at styre end den ducati 620 monster jeg tog kortet på..
min far nikkede genkendende efter at han prøvede den og sagde at jeg ville ha en god cykel i flere år som jeg ikke vil blive træt af

skønt med vise ord :mrgreen:

igennem de førte par år havde jeg meget at lære om at køre i sving og hvordan kræfterne skulle styres
faktisk har jeg stadig mere jeg vil lære men der er tid nok
men med alle de fælles ture - og gode råd fra erfarne mc'ister synes jeg at jeg er kommet langt for at være en forsigtig nybegynder på 2 hjul

det blev til mange kilometer, faktisk godt 60000km, en del fester, et par træf og en masse skønne bekendtskaber til passioneret motorcykelister

cyklen har hele tiden kunne lære mig mere og mere, dog tro jeg at der ikke skal ændres mere lige pt. nu er jeg tilfreds med hvordan den køre, dog er den heller ik helt standard længere :)
men kan vel altid finde små ting at ændre på den hele tiden ;)

for at afrunde vil jeg bare sige tak til alle her inde - og ser frem til flere år i forum'et og ude på vejene :)
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: fredag d. 13
« Svar #1 Dato: Juli 13, 2012, 12:56:59 pm »
Selv tak junior  8)

Et af højdepunkterne er stadigvæk den der fest hos Morgenhård hvor vi pakkede dine potter med red bull dåser og leget artilleri!

Det var også der hvor Rammstein Jam havde spillet var det ikke?
« Senest Redigeret: Juli 13, 2012, 12:58:37 pm af skurkenfradallas »
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4