Forfatter Emne: Thailand i julen  (Læst 1078 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Paparazzi

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 95
Thailand i julen
« Dato: Juli 13, 2012, 10:04:52 am »
 Overvejer at hive familien til Thailand efter juleaften, men har aldrig været i den ende af verden
. Vi er nok ikke de store backpackers, men modsat heller ikke til horder af blegfede ældre mænd
der ligger med deres private ladyboy. Har hørt fra andre at øhop er sagen, nogen siger book selv
et hus og flybilletter og så er der pakkerejsen. Hvad er jeres erfaringer (med rejsen.. Ladyboysene
tager vi i en anden tråd  :innocent: ).
Altså et klassisk hvordan, hvorfor, hvor og hvormeget
spørgsmål.

Bonusinfo: ungerne er 4 og 6 år.

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Thailand i julen
« Svar #1 Dato: Juli 13, 2012, 01:05:26 pm »
Jeg har været der et par gange med både familien og kæreste...

Hvis man alligevel er der i et par uger, så er det dejligt med en overnatning i Bangkok når man ankommer og dagen før man tager afsted. Vi har altid brugt Novotel Lotus, som har en glimrende Limo service til og fra lufthavnen til rimelige penge.

Sidste gang jeg var dernede tog vi faktisk limo'en hele vejen til Mariott i Hua Hin og boede der i to uger og blev så hentet igen. Det var også et vildt lækkert hotel. Jeg har også været på ø-hop og kan bestemt anbefale Hotel Banana Fan Sea Resort på Koh Samui.

Alt ting koster ca. 1/5 af hvad det koster her hjemme når man er dernede. Jeg har aldrig været på tur med børn - så jeg ved ikke rigtigt hvad i skal regne med af budget. Men som du har hørt kan det hele bookes hjemmefra. Jeg har aldrig købt pakkerejser i Thailand og har aldrig haft problemer med det.
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Paparazzi

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 95
Sv: Thailand i julen
« Svar #2 Dato: Juli 20, 2012, 10:06:01 pm »
Tak for info :-)