Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Ja ja ja Man har vel ting at se til....Skal lige høre - hvor morgenfriske har folk mulighed for at være?På de solskinsdage hvor vejret er super er det meget svært for mig at beslaglægge båden uden at charge fuld pris for arrangementet, således som vi gør til polterabender osv. Her snakker vi 2000 kr i timen og man skal regne med ca. 15 min pr. person.Hvis vi kan gøre det til en morgentur og mødes 6.30 til morgenmad på kajen, så kunne vi gøre det for 100 kr. pr. pers. så blot benzin + det løse er dækket.Hvad er stemningen for det?Ellers må det nok blive noget med at de der har lyst til at prøve kommer dryssende når jeg er dernede - Gregers og CWS var forbi igår og sige hej
Citat fra: skurkenfradallas efter August 20, 2012, 08:37:49 amJa ja ja Man har vel ting at se til....Skal lige høre - hvor morgenfriske har folk mulighed for at være?På de solskinsdage hvor vejret er super er det meget svært for mig at beslaglægge båden uden at charge fuld pris for arrangementet, således som vi gør til polterabender osv. Her snakker vi 2000 kr i timen og man skal regne med ca. 15 min pr. person.Hvis vi kan gøre det til en morgentur og mødes 6.30 til morgenmad på kajen, så kunne vi gøre det for 100 kr. pr. pers. så blot benzin + det løse er dækket.Hvad er stemningen for det?Ellers må det nok blive noget med at de der har lyst til at prøve kommer dryssende når jeg er dernede - Gregers og CWS var forbi igår og sige hej Er det en morgenfrisk weekend ? Så er jeg klar //BaslerTapatalk
Jeg fangede slet ikke i havde holdt det :/ Var der givet en dato ud ?
Citat fra: VikingPowerSV efter September 18, 2012, 01:06:01 amJeg fangede slet ikke i havde holdt det :/ Var der givet en dato ud ?Nej...Vi har som sådan heller ikke holdt noget officielt. Det har været lidt svært for mig at finde tid til det. Så jeg har bare haft de SVriddere som jeg kender privat med ude når jeg alligevel selv har været ude med båden.Jeg vil vente med at arrangere noget officielt til næste sæson. Det er efterhånden ved at være lidt for koldt og mørkt.