Forfatter Emne: Guide til montage af beslag til sidekåber  (Læst 2979 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Pingoz

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 5
Guide til montage af beslag til sidekåber
« Dato: Juni 19, 2012, 09:49:42 pm »
Hej
har lige købt nogle brugte side kåber til min sv650 s årg 99, men aner ikke hvordan beslagene skal monteres, er der en derude som kan hjælpe med billeder, eller har en manual liggende  :rolleyes:

SVingman

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 118
  • Knut hvem?
Sv: Guide til montage af beslag til sidekåber
« Svar #1 Dato: Juni 20, 2012, 10:55:46 am »
Hej Pingoz

Helen og jeg har hverken manual eller billeder lige tilgængelig men om et par uger har vi slået rødder ca. 10 km syd for dig ved Bølling og så står der en gul SV650S fra 99 monteret med kåbe du kan få lov at abe efter ;)

Overvejede at tage billeder men flere af beslagene er gemt under kåben så det sprang jeg over
SV1000SK7 · 2008 · Blå · MIVV Titanium · Underkåbe · Original alarm · Hugger · Gear indikator · Rizoma røv · Powercommander III · Mr. Dynos touch

thilemann

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 207
Sv: Guide til montage af beslag til sidekåber
« Svar #2 Dato: Juni 20, 2012, 01:15:27 pm »
Hvis jeg render over den manual der fulgte med min, skal jeg nok lige smide den op. Det er dog til den nye model. Men mon ikke du kan finde inspiration
Suzuki SV 650 S k3

Pingoz

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 5
Sv: Guide til montage af beslag til sidekåber
« Svar #3 Dato: Juni 20, 2012, 03:12:14 pm »
Hej har fundet en montage vejledning på nettet, som man kan printe ud, skal nok lige smide et link ind så andre kan finde den fremover.

SVingman..Hvis du gider, må du gerne sende mig et par billeder af  kåben foran, der hvor den er samlet ved udstødning  :grin:

SVingman

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 118
  • Knut hvem?
Sv: Guide til montage af beslag til sidekåber
« Svar #4 Dato: Juni 21, 2012, 12:18:32 am »
Hej har fundet en montage vejledning på nettet, som man kan printe ud, skal nok lige smide et link ind så andre kan finde den fremover.

SVingman..Hvis du gider, må du gerne sende mig et par billeder af  kåben foran, der hvor den er samlet ved udstødning  :grin:

Kommer her råt for usødet - vi skulle lige have straffet noget sjællandsk asfalt først ;)

« Senest Redigeret: Juni 21, 2012, 12:20:26 am af SVingman »
SV1000SK7 · 2008 · Blå · MIVV Titanium · Underkåbe · Original alarm · Hugger · Gear indikator · Rizoma røv · Powercommander III · Mr. Dynos touch