Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Halløj min sv1000 kan fin starte men, går ud efter 5 sek... tager nøjagtig samme tid hver gang og det er lige meget om man prøver at give den lidt gas den vil kun køre 5 sek... for fanden...
Halløj min sv1000 kan fin starte men, går ud efter 5 sek... tager nøjagtig samme tid hver gang og det er lige meget om man prøver at give den lidt gas den vil kun køre 5 sek... for fanden...har skiftet til et andet batteri kan det være det?VHJK
Citat fra: jkogs efter Juni 13, 2012, 08:33:39 amHalløj min sv1000 kan fin starte men, går ud efter 5 sek... tager nøjagtig samme tid hver gang og det er lige meget om man prøver at give den lidt gas den vil kun køre 5 sek... for fanden...Hvor lang tid går der før du kan starte den igen? Det kunne lyde som om benzinpumpen ikke kan følge med Har du pillet ved andet end batteriet?
Er det samme tid den kan køre hver eneste gang?Foran din batterikasse sidder din tiltsensor - hvis den er faldet ud af gummifætteren og hænger ned, tror den maskinen er væltet og så slukker den for pumpen - og det passer med ca 5 sek.Man kan starte den 50 gange, og ligemeget hvad man gør, dør den bare efter 4-5 sek.
Foran din batterikasse sidder din tiltsensor - hvis den er faldet ud af gummifætteren og hænger ned, tror den maskinen er væltet og så slukker den for pumpen - og det passer med ca 5 sek.