Forfatter Emne: Husk at tanke!!  (Læst 3000 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Henrik306

• Sandt SVin
Husk at tanke!!
« Dato: Maj 31, 2012, 12:34:45 pm »
Løb sgu tør midt i morgenmyldretiden på vej til arbejde i dag  :facepalm:

Tror I lige det var flovt at skubbe ind til siden, og bagefter desperat med de sidste dampe kæmpe mig ud igen, og i retning af en tankstation. Endte dog med at skubbe cirka 100 meter - Heldigt sluppet, I know, men stadig rimelig træls...

For jer der kender København og Amager, så skete det lige i krydset ved Amagerfælledvej og Amager Boulevard på vej ind ad, og jeg holdte for rødt på Amager Boulevard, og måtte skubbe over til Shell på Amager Fælledvej...

Men kan så fortælle at der kan være 16,28 liter i min tank  :lol:
Mvh Henrik
Tidligere mørkeblå SV1000S K4 - 112 db v. Bulderdag 2011 :-)

ANDERSHP

• Roadracer
Sv: Husk at tanke!!
« Svar #1 Dato: Maj 31, 2012, 03:43:11 pm »
surt, men stadig heldigt tæt på en tank. Rart at vide hvor meget der kan være på tanken  :blink:  Hvor længe havde den blinket eller rettere lyst?
Drengerøve har ingen alder!!

MKN

• Sandt SVin
  • SV 1000 S - Kører som en drøm!
« Svar #2 Dato: Maj 31, 2012, 04:30:25 pm »
Skubbede mit Svin næsten 2km sidste sommer... DÈT er træls!

Sendt fra min HTC Desire med Tapatalk2
SV 1000 S - Hvid - 2005 - Yoshimura Carbon potter - Powercommander - Sinter metal klodser - Hyperpro forgaffel fjedre - Justerbar styrdæmper - Egosæde - Klar baglygte med blink. Titax Greb.

sircajun

• Sandt SVin
  • >>> Z-Bull <<<
« Svar #3 Dato: Maj 31, 2012, 10:59:56 pm »
Under sidste års AlpeTur lykkedes det mig at tanke 18,2L i min 17L tank  :thumbsup: og jeg var ikke løbet tør endnu men det må have været tæt på  :mrgreen:
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
« Svar #4 Dato: Juni 01, 2012, 08:48:43 am »
Under sidste års AlpeTur lykkedes det mig at tanke 18,2L i min 17L tank  :thumbsup: og jeg var ikke løbet tør endnu men det må have været tæt på  :mrgreen:

Ellers er det bare et bevis på at alle tank-pumper ikke viser lige præcist. Det kunne da være interessant at se en stikprøvetest af de kalibreringer der er lavet på pumperne rundt omkring.

Henrik -> Hvor tankede du?
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

sircajun

• Sandt SVin
  • >>> Z-Bull <<<
« Svar #5 Dato: Juni 01, 2012, 10:31:23 am »

Ellers er det bare et bevis på at alle tank-pumper ikke viser lige præcist. Det kunne da være interessant at se en stikprøvetest af de kalibreringer der er lavet på pumperne rundt omkring.

Henrik -> Hvor tankede du?

På den tur tankede jeg flere gange lige på begge sider af 17 liter så den er nu nok god nok, at fabrikken har lavet lidt ekstra plads  :D

BTW: så er det en Kawa og ikke en SV´er
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!

Per

• Sandt SVin
  • ...det dejlige SVin....
« Svar #6 Dato: Juni 01, 2012, 11:23:07 am »

Ryster du meget på hænderne  :wink: :lmao:  (håber at det går bedre med dig)

Har vist været oppe på 15,5 liter på SVinet ..kunne være, at man en dag skulle måle fra lampe tændes og antal KM tilbage + maks tank påfyldning ... just to know
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
« Svar #7 Dato: Juni 01, 2012, 11:31:31 am »

På den tur tankede jeg flere gange lige på begge sider af 17 liter så den er nu nok god nok, at fabrikken har lavet lidt ekstra plads  :D

Jeg har også tanket mit ex. SVin op fra HELT tom (løb tør) og der kunne være præcis 17,25 liter i med lidt god vilje.

16, et eller andet lyder af meget lidt. Så jeg vil gerne høre hvor Henrik306 tanker - for så skal jeg da lige ud med bilen og se om der også "kun" kan være 40L i tanken  :blink:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Henrik306

• Sandt SVin
« Svar #8 Dato: Juni 01, 2012, 11:38:42 am »
surt, men stadig heldigt tæt på en tank. Rart at vide hvor meget der kan være på tanken  :blink:  Hvor længe havde den blinket eller rettere lyst?

Mjaah, det er lidt svært at svare præcist på, for grunden til at det kunne ske er, at jeg har været ude at køre med så store mellemrum, at jeg har glemt hvor mange gange jeg har stået og sagt til mig selv: "Nå, den lyser, så skal jeg liiige huske at tanke", og været kommet hjem og tænke: "Øv, nu glemte jeg at tanke, det skal jeg liige huske at gøre næste gang". Og så glemme det  :facepalm:

Men jeg vil tro at den har lyst i ca. 40-50 km bykørsel og lidt motorvej...

Jeg har også tanket mit ex. SVin op fra HELT tom (løb tør) og der kunne være præcis 17,25 liter i med lidt god vilje.

16, et eller andet lyder af meget lidt. Så jeg vil gerne høre hvor Henrik306 tanker - for så skal jeg da lige ud med bilen og se om der også "kun" kan være 40L i tanken  :blink:

Jeg tankede på Shell på Amager Fælledvej. Jeg tankede op til at det var lige ved at skvulpe over. Ventede lidt, så det sank lidt (skummet), og så fyldte jeg lidt på igen. Dette fortsatte indtil at jeg ikke turde trykke mere i, at frygt for at jeg ikke kunne lukke dækslet...
Mvh Henrik
Tidligere mørkeblå SV1000S K4 - 112 db v. Bulderdag 2011 :-)