Forfatter Emne: Lys stoppet med at virke.  (Læst 1820 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Mads_t

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 144
Lys stoppet med at virke.
« Dato: Maj 27, 2012, 10:59:47 pm »
Hej kloge hoveder  :D

Jeg har et problem med mit kort og langt lys er holdt op med at virke. Lagde mærke til det da jeg skulle sætte langt lys på og den blå lampe for langt lys ikke lyste. Alt andet lys virker også de to små positionslys eller hvad det er der sidder ude i siden lygten. Kan det være en sikring?
Syntes ikke jeg kan komme til nogle ledninger under kåben til lyset, så ved ikke om stikket er røget ud.

Skal køre på den i morgen og har ikke tid til at skille hele grislingen ad for at finde problemet.

Ville bare høre om der er andre der har været udsat for noget lignende, eller har svar på problemet, så jeg evt. kunne få det lavet lidt hurtigere?

På forhånd mange tak.
Mvh. Mads Tønder

Hollowpoint

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 657
  • Sømand så det gynger!
Sv: Lys stoppet med at virke.
« Svar #1 Dato: Maj 28, 2012, 12:21:25 am »
Lyder som en løs forbindelse i lyskontakten på styret? Der er hver sin sikring til kort og langt lys vistnok.

Det er vist lige det eneste som er fælles for begge lygter og ikke fælles for andet.. :)

Edit: tror kablet er orange uden markering.. Men hæng mig ikke op på det.. Er baseret på en SV650'ers diagram.
« Senest Redigeret: Maj 28, 2012, 12:23:08 am af Hollowpoint »
Nu: Hus, baby og bil.......
Tidligere: SV650SA K7

Mads_t

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 144
Sv: Lys stoppet med at virke.
« Svar #2 Dato: Maj 28, 2012, 12:39:16 am »
Lyder som en løs forbindelse i lyskontakten på styret? Der er hver sin sikring til kort og langt lys vistnok.

Det er vist lige det eneste som er fælles for begge lygter og ikke fælles for andet.. :)

Edit: tror kablet er orange uden markering.. Men hæng mig ikke op på det.. Er baseret på en SV650'ers diagram.

Ok, prøver at skille kontakten i morgen og se om jeg jan se noget der. Tak for hjælpen :)
Mvh. Mads Tønder

Hollowpoint

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 657
  • Sømand så det gynger!
Sv: Lys stoppet med at virke.
« Svar #3 Dato: Maj 28, 2012, 11:18:35 am »
Så lidt :)
Nu: Hus, baby og bil.......
Tidligere: SV650SA K7