Forfatter Emne: SV 1000 S overstyrer  (Læst 2375 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

KimH

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 5
SV 1000 S overstyrer
« Dato: Maj 24, 2012, 06:25:31 pm »
Hej!
Har haft den fra ny i 2005 - men har altid haft en STOR irritation!

Ved små hastigheder overstyrer den i (små) sving. Den falder ind mod kantstenen, så jeg må holde rimeligt meget imod i styret.

Når jeg kører min kones Honda CB 500 kører den bare som smør og helt uden problemer i tilsvarende sving. Det kan da ikke passe at en "racer" skal svinge dårligere end en street bike??

Er der nogen der kan hjælpe?

Hilsen Kim

Thomas-R

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1133
  • Hvorfor er det sjovest på banen!
Sv: SV 1000 S overstyrer
« Svar #1 Dato: Maj 24, 2012, 07:09:01 pm »
For spidse dæk?
Ahhhh, mon ikke man kan skifte den der dims ud med noget andet.....

Rasmus Modsat

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1170
  • Super Velocity
Sv: SV 1000 S overstyrer
« Svar #2 Dato: Maj 24, 2012, 07:34:51 pm »
er din forgaffel sænket?
Throttles on the right hand side, for max fun, twist and hold
SV1000N K7 - V2 Power
Lidt om mine Hobbyer: www.jerrild.dk
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256

KimH

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 5
Sv: SV 1000 S overstyrer
« Svar #3 Dato: Maj 24, 2012, 08:09:27 pm »
Hmm, begge dæk er næsten nye og den har gjort det fra ny af - altså også med de oprindelige dæk på.

Der har været rykket på sænkningen, men forhandleren (Suzuki brønshøj) har sat den tilbage til det der skulle være originalt. Den forcromede del af del af de 2 forgaffelben - som stikker op over den matsorte tværbro er 5-6 mm.

Jeg har også sat både ind og ud dæmpning både for og bag til indstillingerne i instruktionsbogen.

Jeg er så beyndt at eksperimetere mig frem med disse indstillinger, men leder vist lidt i blinde.

Vendelboen

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 349
Sv: SV 1000 S overstyrer
« Svar #4 Dato: Maj 24, 2012, 10:48:15 pm »
Hmm, begge dæk er næsten nye og den har gjort det fra ny af - altså også med de oprindelige dæk på.

Der har været rykket på sænkningen, men forhandleren (Suzuki brønshøj) har sat den tilbage til det der skulle være originalt. Den forcromede del af del af de 2 forgaffelben - som stikker op over den matsorte tværbro er 5-6 mm.

Jeg har også sat både ind og ud dæmpning både for og bag til indstillingerne i instruktionsbogen.

Jeg er så beyndt at eksperimetere mig frem med disse indstillinger, men leder vist lidt i blinde.
min N model fra 07 gjore det samme.. ville gerne falde ind i svingene ved lav hastighed, men efter at jeg har fået Hyperpro fjedre for og bag har det hjulpet utroligt meget, den er blevet meget mere letkørt..
The ride is the objective... The destination is the excuse.

TOB

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 611
  • Live to Ride - Ride to Live
Sv: SV 1000 S overstyrer
« Svar #5 Dato: Maj 24, 2012, 10:56:21 pm »
Mit bud: Dæk og affjedring. Har den været skadet?

Se også: http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=18135.0
You haven't lived until you've accelerated hard out of a corner on a Suzuki SV1000S