Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Fandt ud hvad forskellen mellem clipons og handlebars var Hvordan hæver man clipons?
Eller flytter dem op på den anden side af gaffelbroen
Citat fra: LilleBenno efter Maj 22, 2012, 08:25:50 pmEller flytter dem op på den anden side af gaffelbroen Ehhh... vil det ikke kræve at gaffel-benene løftes og efterløbet dermed ændres?
Citat fra: TOB efter Maj 22, 2012, 09:37:51 pmCitat fra: LilleBenno efter Maj 22, 2012, 08:25:50 pmEller flytter dem op på den anden side af gaffelbroen Ehhh... vil det ikke kræve at gaffel-benene løftes og efterløbet dermed ændres?Jo.. Min mors var sænket i forvejen, så der var de løftet..
Citat fra: LilleBenno efter Maj 22, 2012, 10:18:01 pmCitat fra: TOB efter Maj 22, 2012, 09:37:51 pmCitat fra: LilleBenno efter Maj 22, 2012, 08:25:50 pmEller flytter dem op på den anden side af gaffelbroen Ehhh... vil det ikke kræve at gaffel-benene løftes og efterløbet dermed ændres?Jo.. Min mors var sænket i forvejen, så der var de løftet..Jeg er ikke helt med: Er din mors ben hævede eller sænkede?
Ja, hvor skulle du ellers være kommet fra
Nu er jeg måske en tøs, men er der ikke en god grund til at clipons sidder UNDER broen – de kan ikke ryge af når man holder godt fast og giver den gas og prøver hive den på baghjul…
Citat fra: SVenskeren SOLO efter Maj 24, 2012, 11:46:35 amNu er jeg måske en tøs, men er der ikke en god grund til at clipons sidder UNDER broen – de kan ikke ryge af når man holder godt fast og giver den gas og prøver hive den på baghjul… You're doing it wrong...