Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Skurk, kan vi evt. aftale en opsamling ved Folehaven? I fald jeg kan deltage ville det nemlig passe mig bedst. Og hvis ikke, så får du besked et par dage inden, så du kan låne cyklen som vi talte om.
Jeg kører fra Q8 Folehaven, det er lige før Holbæk motorvejen starter hvis der er andre som vil støde til der, er der kl. 12. Tager ca. 20 minutter at køre derfra.
Skurk var der ikke noget med at mantidligere mødtes på tankstationen ved Burger King - så man lige kunne stille sulten inden vi kører ned og hygger bare en tanke Ses dernede hvis vejret er rimeligt.
Citat fra: Per efter Maj 22, 2012, 03:01:23 pmSkurk var der ikke noget med at mantidligere mødtes på tankstationen ved Burger King - så man lige kunne stille sulten inden vi kører ned og hygger bare en tanke Ses dernede hvis vejret er rimeligt.Jo, det er også planen... Vi går først i gang kl. 14.00 - det står der i den anden tråd
Citat fra: Gregers efter Maj 22, 2012, 01:19:50 pmSkurk, kan vi evt. aftale en opsamling ved Folehaven? I fald jeg kan deltage ville det nemlig passe mig bedst. Og hvis ikke, så får du besked et par dage inden, så du kan låne cyklen som vi talte om.Vi kan godt sige afgang/opsamling fra Q8 Folehaven 12.30