Jeg har indset, at jeg ikke kan leve uden dette fantastiske produkt. Jeg har kigget rundt omkring og fundet hvad jeg synes er en ret god pris.
Derfor vil jeg gerne dele dette med Jer og opfordre folk til, at linke til billigt ekstra udstyr eller opdatere hvis kameraet kan fås billigere.
Dette er hvad og hvor jeg har købt mit henne.
2x 1320mAh Battri + oplader til EU stik m. fragt £ 12
32gb ScanDisk Hukommelseskort m. fragt £ 15
Jeg har så lige modtaget batterier, oplader samt memory kort fra sælgerne der linkes til foroven og kan kun sige - You get what you pay for!
Sandisk kortet virker overhovedet ikke og ser pænt falsk ud. Derudover, lige efter jeg har åbnet pakken, så modtager jeg en email fra eBay der siger at sælgeren og varen er fjernet fra eBay pga. brud på deres betingelser. Sagen er nu givet videre til PayPal der skulle refundere pengene indenfor 30 dage.
Batteriet og laderen ligner noget billigt plastik hajs og er helt uden CE godkendelse eller lign. Er faktisk i tvivl om jeg overhovedet tør sætte det ind i kameraet af frygt for det blir ødelagt af det.
Ergo er vurderingen herfra (som jeg frygtede og nok skulle have overvejet en ekstra gang inden jeg valgte at købe det) at det var penge lige ud ad vinduet.
Så et lille råd til dem der på nogen måde kunne være i tvivl, lad vær med at købe det hvis tilbuddet er unaturligt billigt!!