Forfatter Emne: V2 motorcykler medfører impotens... Øhh, hvad sagde du?  (Læst 3205 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

crillegs

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 13
  • SV650SAK7
V2 motorcykler medfører impotens... Øhh, hvad sagde du?
« Dato: Maj 13, 2012, 12:04:26 am »
Som overskriften antyder er der åbenbart, for noget tid siden, blev udført en undersøgelse der fortæller at hvis man kører motorcykel, specielt store V2'ere, påvirker det nogle nerver i skridtet der åbenbart medfører sort skærm i soveværelset.

Jeg stødte på det da jeg læste den danske Wikipedia-artikel om Motorcykler:

Citér
At køre motorcykel har forskellige medicinske konsekvenser. Således tyder undersøgelser på, at mænd i udpræget grad bliver impotente af at køre på motorcykel, jf.International Journal of Impotence Research.Japanske forskere har i en forundersøgelse bekræftet mistanken gennem en test af 234 motorcyklister, der alle kørte ca. tre timer hver weekend. Tilsyneladende er det især rystelserne, der bevirker et skadeligt tryk på nervesystemet i skridtet og dermed risiko for impotens. Jo flere rystelser desto større risiko. Forskerne henviser især til problemer ved kørsel på store luftkølede og ubalancerede tocylindrede maskiner.

Konklusionen er draget på flg. rapport: http://www.nature.com/ijir/journal/v18/n4/abs/3901445a.html

Har i nogensinde hørt om det? ... Jeg ville nu ellers mene at man skulle være bange for at stoltheden ikke falder af, når man i stedet for at SVinge holder damens indkøbsposer i Magasin og drikker te med svigermor - men det er jo bare min egen prioritering :innocent:

:-)
Én mast, 2 Hjul, 7 verdenshave og et utal af fremtidige svingture

kent

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1001
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
Sv: V2 motorcykler medfører impotens... Øhh, hvad sagde du?
« Svar #1 Dato: Maj 14, 2012, 04:11:56 pm »
Det er så endnu et bevis på jeg ikke kører nok :mrgreen:
 :lmao: :lmao:
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr

LilleBenno

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 132
  • Vildere!
Sv: V2 motorcykler medfører impotens... Øhh, hvad sagde du?
« Svar #2 Dato: Maj 14, 2012, 05:35:35 pm »
Hvad så med æggeskallerne?? :police:
SuperVeloce Mille Nudo

Husum

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 348
Sv: V2 motorcykler medfører impotens... Øhh, hvad sagde du?
« Svar #3 Dato: Maj 14, 2012, 05:46:20 pm »
Det har længe været kendt, at professionelle cykelryttere kunne få problemer med pivtøjet, pga. de mange timer i sadlen.

Der er så meget man kan bekymre sig om - drop det meste og nyd livet.
Min SV 1000 N på MCG: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=35338&xl=true

Der findes kun én ting der er sjovere end ting på 2 hjul - De samme ting på 1 hjul.

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
V2 motorcykler medfører impotens... Øhh, hvad sagde du?
« Svar #4 Dato: Maj 14, 2012, 07:29:58 pm »
Det har længe været kendt, at professionelle cykelryttere kunne få problemer med pivtøjet, pga. de mange timer i

Kan det mon 'hænge' sammen med alle de 'vitaminer' de indtager ! Bare en tanke ;-)
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

ThySen

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 60
  • Forbyd muskelkatte
Sv: V2 motorcykler medfører impotens... Øhh, hvad sagde du?
« Svar #5 Dato: Maj 14, 2012, 08:11:36 pm »
Bemærk lige det primært gælder store LUFTKØLEDE 2-cylindrede. Skal vi gætte på 45 grader V-form?
Vi ved jo alle hvem det er. De har nok købt MC efter de er blevet impotente for at kompensere lidt  :innocent:
Gert fra Thy
Til gaden: SV 650 S K4
Til banen: Philips 32PFL7404H 32"

Husum

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 348
Sv: V2 motorcykler medfører impotens... Øhh, hvad sagde du?
« Svar #6 Dato: Maj 14, 2012, 08:50:54 pm »
Det har længe været kendt, at professionelle cykelryttere kunne få problemer med pivtøjet, pga. de mange timer i

Kan det mon 'hænge' sammen med alle de 'vitaminer' de indtager ! Bare en tanke ;-)
Det skal jeg ikke kunne udelukke Per ;)

Men risikoen er dog også forhøjet ved almindelig cykel-motionister der bruger mange timer i sadlen.
Min SV 1000 N på MCG: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=35338&xl=true

Der findes kun én ting der er sjovere end ting på 2 hjul - De samme ting på 1 hjul.

Vendelboen

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 349
Sv: V2 motorcykler medfører impotens... Øhh, hvad sagde du?
« Svar #7 Dato: Maj 14, 2012, 08:56:12 pm »
Bemærk lige det primært gælder store LUFTKØLEDE 2-cylindrede. Skal vi gætte på 45 grader V-form?
Vi ved jo alle hvem det er. De har nok købt MC efter de er blevet impotente for at kompensere lidt  :innocent:
Ja hvis nogen kender ham der Harley Davidson så kunne de jo prøve at spørge ham.. Jeg har dog aldrig selv mødt ham, men jeg har hørt meget om denne Harley Davidson...  :D
The ride is the objective... The destination is the excuse.

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Sv: V2 motorcykler medfører impotens... Øhh, hvad sagde du?
« Svar #8 Dato: Maj 15, 2012, 07:14:33 pm »
Hvis man alligevel kører V2, hvad skal man så med potens???
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

Klaus B

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 23
Sv: V2 motorcykler medfører impotens... Øhh, hvad sagde du?
« Svar #9 Dato: Maj 15, 2012, 08:17:52 pm »
læg mærke til der står UBALANCERET. enhver SVinger er jo i 100% balance. hvad er der at være bekymret for.

Thomas-R

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1133
  • Hvorfor er det sjovest på banen!
Sv: V2 motorcykler medfører impotens... Øhh, hvad sagde du?
« Svar #10 Dato: Maj 15, 2012, 09:38:29 pm »
tja, har set flere HD'er der nærmest står og hopper i tomgang, og hvis det så samtidigt er en stivstel må det jo nødvendigtvis være som at blive losset kontinuerligt i løgne, så tror da pokker hvis den strejker   :mrgreen:
Ahhhh, mon ikke man kan skifte den der dims ud med noget andet.....