Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg tror jeg kan få det til at passe så jeg er med allerede fra Solrød af, vejret set jo ganske nydeligt ud i morgen.
Citat fra: -BR- efter Maj 12, 2012, 11:45:35 amJeg tror jeg kan få det til at passe så jeg er med allerede fra Solrød af, vejret set jo ganske nydeligt ud i morgen. Brian skal vi følges derned?Og ja, vejret ser faktisk ret perfekt ud!
Det er så i orden. Hvis der er andre der vil følges fra Kbh af, så er det bare at sige til.
Hvad med at mødes på Q8 på Folehaven? Så er vi lige ved motorvejen. Jeg er der kl.12:00, klar med GoPro og en fed stank af benzin Vi kan jo lige ringes/skrives ved hvis der er nogle opsamlinger på vejen.
Vi er indtil videre disse tosser på to hjul: Per Gregers Q8 Folehaven kl.12 SVenskeren Martin & Sajmon (hvis de får strikket tøserne sammen lidt tidligt)BRAnders Toke (Vikingpower) Q8 på Folehaven kl. 12 BaslerCws84Søegaard