Hej SVRIDERs nye som gamle .... unge som ældre..hurtige som langsomme....
Da jeg forventer at vores lille ombygning hjemme er færdig senest lørdag ... skal jeg simpelt hen ud og lufte SVinet på søndag. Hun trænger og jeg trænger.
Men selvfølgelig først efter at lillemor har fået sin velfortjente første del 1 af Mors Dags opmærksomhed ...bare som en lille reminder til jer
Jeg foreslår, at vi mødes på Q8 ved Solrød Nord afkørslen kl 12:45 med afgang kl. 13 sharp. Så er der lige tid til at tanke m.m
Forestiller mig at turen går ad små snoede veje til Roskilde havn hvor vi nok lander ca 14 - til et lille pitstop. Her kan man så støde til.
Herfter går det igen ad små snoede veje retning Nordsjælland...selv jeg ikke er helt stiv i de bedste veje i dette område endnu...men måske dukker der en op med lokal kendskab til at lede os på vej. Det kan vi jo håbe på.
Der bliver vel et par pit stop undervejs, og jeg regner med at køre sydover til Solrød igen omkring kl 16:30 .
Kom frisk og tilmeld dig her i tråden.
PS ! Mit mobilnummer er 51313622 - som jeg lige tjekker søndag når vi holder på tanken..hvis nu osv.
PPS ! Hold øje med tråden hvis nu vejret skulle vise sig fra den dårlige side ... eller hvis nu vores lille projekt hjemme, stik imod forventning, ikke tillader en MC tur...
Mvh Per