Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Skal selv snart have fat i et nyt bagdæk...... hvis vi nu virkelig tog os sammen ...kunne der måske spares en del ......Man ved typisk hvornår det er ved at være tid for dækskifte og personligt ville jeg da ikke have noget imod at købe et dæk som skal bruges om 2-3 måneder ...er der basis for et fælleskøb...... ?Jeg tror sgu godt at man kunne forfandle en god pris hjem hvis man ringer og siger at man skal bruge 10-20 dæk !Jeg vil gerne forsøge at hente en god deal i land ...jeg skal bare have nogle tilbagemeldinger på hvem som vil være med.Anyone ?
jeg køre mic. pilot power 2ct kanon dæk aldrig prøvet udskridninger ud af rundkørsler eller noget
Jeg havde 2 på mit Metzler Z6 i går, det ene var ved langelinie rundkørslen inden "tunnelen", kørte i hvert fald ikke over 40 rundt tror jeg men den slog lidt med halen så Basler bagved kunne se det og jeg blev lidt overrasket Jeg må prøve pilot power næste gang så er frisk nok på at købe et bagdæk, har dog kun kørt ca. 6000 på mit nuværende men får da helt sikkert brug for et nyt i denne sæson og kan sagtens købe det i god tid.
Jeg skal så meget have et nyt fordæk.. Men jeg ved ikke, om jeg kan vente 3 måneder! Hvis vi snakker mellem 1-2 så er jeg på vognen
Citat fra: Cws84 efter Maj 02, 2012, 09:21:36 amCitat fra: Vendelboen efter Maj 02, 2012, 08:36:40 amSom Gregers siger.Mcdaekonline.dk de er billige.. Og min kører altså fint på et 190 dæk i stedet for 180.. Det ser lidt "federe" ud med et bredere dæk.. heey har du et billed af dit dæk? Hey Sorry ... Bedre sent end aldrigSender et lidt senere idag..
Citat fra: Vendelboen efter Maj 02, 2012, 08:36:40 amSom Gregers siger.Mcdaekonline.dk de er billige.. Og min kører altså fint på et 190 dæk i stedet for 180.. Det ser lidt "federe" ud med et bredere dæk.. heey har du et billed af dit dæk?
Som Gregers siger.Mcdaekonline.dk de er billige.. Og min kører altså fint på et 190 dæk i stedet for 180.. Det ser lidt "federe" ud med et bredere dæk..