Forfatter Emne: HJÆLP ! Alarm/ Startspærre fucker op  (Læst 4408 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

crisbo

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 26
HJÆLP ! Alarm/ Startspærre fucker op
« Dato: April 30, 2012, 08:12:06 pm »
Har problemer med min alarm, som var monteret på min sv 1000 naked, da jeg købte den. Startspærren slår til når jeg prøver at starte den. Har ingen manual, men googlede lidt på det. Fatter ikke helt hvordan man skal resetter den fucking alarm, og hvordan man bruger den code der står på nøglen Prøver mig lidt frem, og pludselig vil den starte. Nyt problem er så at blinklysene og stoplys mm. blinker konstant som om jeg har sat nødblink på. Kan ikke få det til at stoppe, heller ikke hvis jeg piller batteriet ud. Det starter sgu bare med at blinke igen lige så snart jeg sætter det i igen. Hjælp. På forhånd tak.

crisbo

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 26
Sv: HJÆLP ! Alarm/ Startspærre fucker op
« Svar #1 Dato: April 30, 2012, 08:40:53 pm »
Nå men nu fik jeg sgu også stoppet Blinklysene mm. Fatter ikke hvordan, men fuck det. Ad helvede til med den alarm så hurtigt som muligt :club:

Mormad

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 381
  • And yet it moves...
    • Rumlepotten
Sv: HJÆLP ! Alarm/ Startspærre fucker op
« Svar #2 Dato: April 30, 2012, 08:46:45 pm »
Lyder som en rigtig god mandag morgen  :twisted:
You never see a motorcycle parked outside a psychiatrist's office....

Rumlepotten: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=31446&ipc=106683

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Sv: HJÆLP ! Alarm/ Startspærre fucker op
« Svar #3 Dato: April 30, 2012, 08:57:27 pm »
Hvilken alarm er det?
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

crisbo

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 26
Sv: HJÆLP ! Alarm/ Startspærre fucker op
« Svar #4 Dato: April 30, 2012, 09:30:20 pm »
Ja for fanden. En helvedes morgen. Måtte hoppe i bilen, hvorefter jeg ikke kunne tænke på andet end at komme hurtigst muligt hjem fra arbejde og kigge til svinet. Formoder at det er en META Legos 4, da den kom monteret direkte fra forhandleren (Enghave), Men har sgu desværre ikke fået en manual med. Nogen som ved hvor man kan hente sådan en på nettet ?

crisbo

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 26
Sv: HJÆLP ! Alarm/ Startspærre fucker op
« Svar #5 Dato: April 30, 2012, 09:40:24 pm »

Gregers

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 988
  • I ride naked...
HJÆLP ! Alarm/ Startspærre fucker op
« Svar #6 Dato: April 30, 2012, 09:51:14 pm »
Ja for fanden. En helvedes morgen. Måtte hoppe i bilen, hvorefter jeg ikke kunne tænke på andet end at komme hurtigst muligt hjem fra arbejde og kigge til svinet. Formoder at det er en META Legos 4, da den kom monteret direkte fra forhandleren (Enghave), Men har sgu desværre ikke fået en manual med. Nogen som ved hvor man kan hente sådan en på nettet ?

Ellers har jeg en original manual liggende som pdf.
Send mig en PM med din mail adresse, så sender jeg den til dig.
Always be youself.
Unless you can be a Pirate...
Then always be a Pirate!!
SV1000NK6 på gaden... og på banen.

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Sv: HJÆLP ! Alarm/ Startspærre fucker op
« Svar #7 Dato: April 30, 2012, 10:15:17 pm »
Medmindre den får vand, plejer den at være tæt på fejlfri.
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

crisbo

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 26
Sv: HJÆLP ! Alarm/ Startspærre fucker op
« Svar #8 Dato: Maj 02, 2012, 07:16:12 am »
ARGGGGH !! Så var den sgu gal igen her til morgen. Samme fucking problem. Er overhovedet ikke teknisk anlagt, så jeg roder sgu rundt i det overide shit. Underligt nok så bipper den nogle gange 4 gange, hvilket ifølge manualen skulle indikere at batteriet er flat. Men har sgu lige ladet det fuldt op, og kørte sågar også en tur igår eftermiddags...no problemo. Det kan sgu da ikke stå og blive flat over en nat ??

crisbo

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 26
Sv: HJÆLP ! Alarm/ Startspærre fucker op
« Svar #9 Dato: Maj 02, 2012, 07:59:10 am »
Lige en ting til. Når jeg sætter tænding på, så kommer der lys i panelet og det hele virker som om alt er i orden, men så snart jeg trykker på start knappen, så dør alt og panelet dør helt. Ville den gøre det hvis det var alarmen der satte startspærren på eller lyder det mere som om det er batteriet der er fuck'd up.

Gregers

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 988
  • I ride naked...
Sv: HJÆLP ! Alarm/ Startspærre fucker op
« Svar #10 Dato: Maj 02, 2012, 08:07:07 am »
Lige en ting til. Når jeg sætter tænding på, så kommer der lys i panelet og det hele virker som om alt er i orden, men så snart jeg trykker på start knappen, så dør alt og panelet dør helt. Ville den gøre det hvis det var alarmen der satte startspærren på eller lyder det mere som om det er batteriet der er fuck'd up.

Når startspærren er tændt på min, så lyser displayet op som normalt, men pumpen starter ikke op og motoren kan ikke tændes.
Always be youself.
Unless you can be a Pirate...
Then always be a Pirate!!
SV1000NK6 på gaden... og på banen.

crisbo

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 26
Sv: HJÆLP ! Alarm/ Startspærre fucker op
« Svar #11 Dato: Maj 02, 2012, 08:20:05 am »
Ok. Så lyder det sgu da lidt som om det er batteriet den er gal med ikke sandt ?

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: HJÆLP ! Alarm/ Startspærre fucker op
« Svar #12 Dato: Maj 02, 2012, 09:09:25 am »
Ok. Så lyder det sgu da lidt som om det er batteriet den er gal med ikke sandt ?

Ja!
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

SVenskeren SOLO

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 917
Sv: HJÆLP ! Alarm/ Startspærre fucker op
« Svar #13 Dato: Maj 02, 2012, 12:20:04 pm »
Nøj hvad ser jeg frem til at se forklaringen her på forum vedr. "problemet" Crisbo... så ka du lære det at ikke smide ting væk..
 :lmao: :lmao: :lmao:
It's not how good you are, but how bad you want it that matters !
På vejen : SV1000S
På banen : GSXR1000

crisbo

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 26
Sv: HJÆLP ! Alarm/ Startspærre fucker op
« Svar #14 Dato: Maj 02, 2012, 01:35:54 pm »
Fucking pinligt :oops: Skruen på minus var ikke skruet helt i bund. Den oprindelige møtrik var røget ud i løbet af vinteren, så satte en ny i. Var ikke skruet helt i bund. En skive på og den startede med det samme. Kvajebajer om 5 minutter på tanken....nå det kan i ikke nå, så må det blive en anden gang :lmao:. Tak for hjælpen anyway...så lærte jeg også noget i dag.