Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg har pillet den gamle kæde af, men har ikke værktøjet til at pille tandhjulet af Og umiddelbart har jeg kun en hammer og dorn til at montere den nye kæde.Jeg er lige offline et par timer (ZzzZzz) men er tilbage i Brøndby omkring 15:30.
Citat fra: MartinN86 efter Maj 01, 2012, 05:59:32 amJeg har pillet den gamle kæde af, men har ikke værktøjet til at pille tandhjulet af Og umiddelbart har jeg kun en hammer og dorn til at montere den nye kæde.Jeg er lige offline et par timer (ZzzZzz) men er tilbage i Brøndby omkring 15:30.Løsner man ikke tandhjulet inden man piller kæden af?
Nice. Kom Sajmon til hjælp?
Citat fra: Rasmus Modsat efter Maj 03, 2012, 09:38:00 pmCitat fra: MartinN86 efter Maj 01, 2012, 05:59:32 amJeg har pillet den gamle kæde af, men har ikke værktøjet til at pille tandhjulet af Og umiddelbart har jeg kun en hammer og dorn til at montere den nye kæde.Jeg er lige offline et par timer (ZzzZzz) men er tilbage i Brøndby omkring 15:30.Løsner man ikke tandhjulet inden man piller kæden af? Skal vi ikke bare sige, at du ikke vil vide hvordan jeg fik den gamle kæde af