Forfatter Emne: Viva Chelsea FC!!!  (Læst 4941 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

MKN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 600
  • SV 1000 S - Kører som en drøm!
Viva Chelsea FC!!!
« Dato: April 24, 2012, 10:41:15 pm »
Kan ikke være den eneste fodboldfan herinde... Barca æren er slut, og hvor er det stort at lige netop Chelsea sender Barca ud! Det blir et brag af en finale!
SV 1000 S - Hvid - 2005 - Yoshimura Carbon potter - Powercommander - Sinter metal klodser - Hyperpro forgaffel fjedre - Justerbar styrdæmper - Egosæde - Klar baglygte med blink. Titax Greb.

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Sv: Viva Chelsea FC!!!
« Svar #1 Dato: April 24, 2012, 10:56:35 pm »
Er du ude på at blive smidt ud???????

























Det gazzz.... Det interesserer mig ikke nok til at jeg følger med i det
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

MKN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 600
  • SV 1000 S - Kører som en drøm!
Viva Chelsea FC!!!
« Svar #2 Dato: April 24, 2012, 11:00:04 pm »
Hahaha, ja ok. Den skulle måske ha ligget i sjov&spas forummet, men måtte lige ud med det :-)
SV 1000 S - Hvid - 2005 - Yoshimura Carbon potter - Powercommander - Sinter metal klodser - Hyperpro forgaffel fjedre - Justerbar styrdæmper - Egosæde - Klar baglygte med blink. Titax Greb.

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Sv: Viva Chelsea FC!!!
« Svar #3 Dato: April 24, 2012, 11:01:16 pm »
Hehe... Det ligger fint for mig.  :blink:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Søegaard

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 13
  • Søegaard
Sv: Viva Chelsea FC!!!
« Svar #4 Dato: April 24, 2012, 11:09:38 pm »
Nej hvor jeg hader Chelsea.. Håber Real skiller dem ad..
Sv1000s - Fuldkåbe - Hugger - Egosæde - Akrapovic - Rizoma zero11

Daniel Laima

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 84
Sv: Viva Chelsea FC!!!
« Svar #5 Dato: April 24, 2012, 11:16:06 pm »
Kan ikke være den eneste fodboldfan herinde... Barca æren er slut, og hvor er det stort at lige netop Chelsea sender Barca ud! Det blir et brag af en finale!

JEG ER SÅ ENIG!!!!!
SV1000SK6 - Ixil Carbon, rimstripes, fuldkåbe, egoskal, PUIG, hugger

Rasmus Modsat

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1170
  • Super Velocity
Sv: Viva Chelsea FC!!!
« Svar #6 Dato: April 24, 2012, 11:31:55 pm »
Nu jeg ikke Barca fan, men hold da kæft hvor spillede chelsea dog kedelig og destruktiv fodbold......... Ufortjent de går videre....   :puke:
« Senest Redigeret: April 24, 2012, 11:34:59 pm af Rasmus Modsat »
Throttles on the right hand side, for max fun, twist and hold
SV1000N K7 - V2 Power
Lidt om mine Hobbyer: www.jerrild.dk
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256

Cws84

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 399
  • Sv 1000 s
Sv: Viva Chelsea FC!!!
« Svar #7 Dato: April 24, 2012, 11:54:26 pm »
Kan ikke være den eneste fodboldfan herinde... Barca æren er slut, og hvor er det stort at lige netop Chelsea sender Barca ud! Det blir et brag af en finale!


Det er fandme godt kommet tilbage!! Glad for at Bace er ude! go go Chelsea, bliver dog en svær finale :-(
Don't Worry, Be Happy :-)

Ride Sv1000s

Race me!

Daniel Laima

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 84
Sv: Viva Chelsea FC!!!
« Svar #8 Dato: April 25, 2012, 12:51:33 am »
Nu jeg ikke Barca fan, men hold da kæft hvor spillede chelsea dog kedelig og destruktiv fodbold......... Ufortjent de går videre....   :puke:

Hvad skal man ellers stille op med 10 mand? Jeg synes det er mega godt klaret, selvom de havde en guldske i hånden..
SV1000SK6 - Ixil Carbon, rimstripes, fuldkåbe, egoskal, PUIG, hugger

Bo

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 633
  • DFM
Sv: Viva Chelsea FC!!!
« Svar #9 Dato: April 25, 2012, 12:52:15 am »
Føj hvor jeg skammer mig over at være medlem i dette Chelsea fan-forum  :puke: :puke:

Kan vi lige få en admin på banen så vi kan få smidt de her Chelsea fanboys ud  :D :D

Og om det bliver Real eller Chelsea der vinder ChL er faktisk underordnet - jeg håber de begge taber ;-)

/bo
MC-løs :-/

MKN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 600
  • SV 1000 S - Kører som en drøm!
Viva Chelsea FC!!!
« Svar #10 Dato: April 25, 2012, 06:13:50 am »
Jeg er så absolut ikke fan af hverken Chelsea, Real Madrid, Bayern München eller Uefalona! For mig banker hjertet kun for FCK, og det har det gjort siden 93. Jeg elsker en god fodboldkamp, uanset hvem der spiller, og det jeg så i går, var underholdning i verdensklasse. Om man kalder det fortjent eller ej, så synes jeg at det er noget af en præstation at holde Barca stangen i næsten 60 min, med en mand i undertal, på udebane, i en Champions League semifinale! Under normale omstændigheder burde Barca have splittet dem ad, men for første gang i 3 år har de en lille bitte formkrise, og den træder så ind på det værst tænkelige tidspunkt, hvor man nu har smidt mesterskabet og Champions League titlen....

Mit indlæg var egentlig ment som, at jeg elsker at Barca er ude, da de er på alles læber. Selv TV3 som burde være neutrale har jo en forkærlighed for dem, og det er til tider ligetil at :puke: over.

Herligt at se en underdog vinde, og jeg har personligt ingen favorit til at vinde det hele, men jeg tror alligevel at Madrid napper titlen. Men aftenens semi bliver mindst ligeså spændende som den i går.

God kamp! :-)
SV 1000 S - Hvid - 2005 - Yoshimura Carbon potter - Powercommander - Sinter metal klodser - Hyperpro forgaffel fjedre - Justerbar styrdæmper - Egosæde - Klar baglygte med blink. Titax Greb.

Vendelboen

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 349
Sv: Viva Chelsea FC!!!
« Svar #11 Dato: April 25, 2012, 08:13:06 am »
Jeg er også kæmpe fodbold fan.

Elsker at brænde min mc for vildt af på motorvejen når der er landskamp. så er der nemlig ikke nogen biler til at genere..   :afro:
The ride is the objective... The destination is the excuse.

Rasmus Modsat

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1170
  • Super Velocity
Sv: Viva Chelsea FC!!!
« Svar #12 Dato: April 25, 2012, 12:16:53 pm »
Nu jeg ikke Barca fan, men hold da kæft hvor spillede chelsea dog kedelig og destruktiv fodbold......... Ufortjent de går videre....   :puke:

Hvad skal man ellers stille op med 10 mand? Jeg synes det er mega godt klaret, selvom de havde en guldske i hånden..

Sådan spillede de da også på hjemmebane med 11 mand på banen...

Det lod til YouSee havde problemer med at sende fra midten og ned til Barcelonafeltet! Eller var det bare mit tv?
Throttles on the right hand side, for max fun, twist and hold
SV1000N K7 - V2 Power
Lidt om mine Hobbyer: www.jerrild.dk
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Sv: Viva Chelsea FC!!!
« Svar #13 Dato: April 25, 2012, 07:17:49 pm »
Ja det der Cyrling er herrespændende... Det er det i snakker om, ik?
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

PeterZ

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 462
  • Mc-mekanikeren
    • Min mc
Sv: Viva Chelsea FC!!!
« Svar #14 Dato: April 25, 2012, 07:48:54 pm »
Jeg er også kæmpe fodbold fan.

Elsker at brænde min mc for vildt af på motorvejen når der er landskamp. så er der nemlig ikke nogen biler til at genere..   :afro:

 :lmao: :thumbsup:
Gaden: Sv1000s - Fuldkåbe - Hugger - ERMAX undertray med blink - Egosæde - Pazzo Racing greb - Yoshimura - Pipercross stage2 - Rizoma zero11, og lidt til.

Banen:  Gsxr 750 - öhlins bagdæmper - öhlins styrdæmper -  powercomander - kn filter - mm.