Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Nogen der vil med et smut forbi Enghave? Tænker at tage derhen omkring 10-11 tiden.
Citat fra: Luske efter April 25, 2012, 08:31:24 amFalkne MC holder fest samme dag, .. i er meget velkomne Det skal du ikke sige to gange Ses dér!
Falkne MC holder fest samme dag, .. i er meget velkomne
Falkne MC holder fest samme dag, .. i er meget velkomne Dørene åbner kl 16 og der vil være lagkage, kakao og boller til de første der kommer. Priserne er som de var for 20 år siden: Kr. 10,- for sprut og kr. 10,- for øl.Der vil være spisning omkring kl. 19.00 og der vil som sædvanligt blive festet igennem til den lyse morgen Husk liggeunderlag/luftmadras og sovepose hvis du vil overnatte. Metroen går lige til døren (Lindevang station). vi lukker og slukker kl RØV. Så kom og fest !Vi glæder os til at se jer !adresse: Bernhard Bangs Alle 29-332000 Frederiksberg
Citat fra: Luske efter April 25, 2012, 08:31:24 amFalkne MC holder fest samme dag, .. i er meget velkomne Dørene åbner kl 16 og der vil være lagkage, kakao og boller til de første der kommer. Priserne er som de var for 20 år siden: Kr. 10,- for sprut og kr. 10,- for øl.Der vil være spisning omkring kl. 19.00 og der vil som sædvanligt blive festet igennem til den lyse morgen Husk liggeunderlag/luftmadras og sovepose hvis du vil overnatte. Metroen går lige til døren (Lindevang station). vi lukker og slukker kl RØV. Så kom og fest !Vi glæder os til at se jer !adresse: Bernhard Bangs Alle 29-332000 FrederiksbergDet så ret fedt ud, jeg var lige forbi med vovse og baby haha, stakkels grisling måtte stå i garagen da min kammerat havde fyldt barnevognen med bajere...Den side-bike der holdt der er den fedeste side vogn jeg har set til dato. Jacob
håber festen gik som den skulle Fede cykler i havde med må man sige