Hej med jer! Håber I får nydt den så småt begyndende sommer
Jeg har lidt på mavefornemmelsen, at noget kunne være galt med min SV1000SK6. Der er KUN monteret bolt-on potter, ikke noget andet.
Det drejer sig om et par ting:
1. Et eller anden rasler i motoren(?), når den får gas under 3000 o/min (læs: alt i mellem 5% og 100% gas)
2. Den synes ikke at skyde lige så meget luft ud af højre udstødning, ligeledes brager og skyder den også mere end venstre udstødning. Det skal siges den har IXIL carbon uden DB-killers, og ja jeg havde også IXIL på min gamle grisling, så jeg ved udmærket godt at de brager lidt, men der brages altså ikke lige meget i begge udstødninger!
Faktisk da jeg satte hånden foran begge udstødninger, kunne jeg mærke væsentlig mere luftmodstand i venstre.
3. Den kan nogle gange have svært ved at holde tomgangen! Det sker lige pludseligt, men så snart den kommer i gear og man kører, så er alt som det skal være. Det sker ikke altid, men en gang i mellem, så falder tomgangen fra de 1200 o/min ned af, og hvis jeg ikke holder på gassen, så går den ud.
4. Den hakker lidt i kørslen når man ligger i 6., som om der er et cylinder, der falder lidt af på den. Altså det føles som om, der lige sker monumentale effekttab, hvis I forstår, men lige så snart man drejer det mindste på gassen, så forsvinder den her form for tøven igen. Det sker omkring 4-5k omdrejninger og ikke i noget andet gear.
Nogen kvalificerede bud?? Ville virkeligt blive ked af det hvis mit dejlige svin brød sammen...
Mvh Daniel