Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg er ret konservativ med kædesmøring. Kører min. 500 km på en smøring.Mere olie = mere snavs på kæden = mere slid
Fyrer man bare kædesavsolie i sådan en fætter?
Citat fra: LilleBenno efter April 16, 2012, 09:18:51 pmFyrer man bare kædesavsolie i sådan en fætter?Tja, det er der ikke meget at sparre ved, men man kan godt. Men jeg bruger scottoilers egen olie... Men en opfyldning skulle jo næsten vare omkring 5000 km afhængig af vejret.
Og så det dejlig fordi at SV1000eren har jo ikke en centerstøttefod og det er ikke til at komme til kæden for udstødningen Så det er perfekt med scottoiler ;D
Citat fra: Rasmus Modsat efter April 16, 2012, 09:28:23 pmOg så det dejlig fordi at SV1000eren har jo ikke en centerstøttefod og det er ikke til at komme til kæden for udstødningen Så det er perfekt med scottoiler ;DHørt om en baghjulsløfter??
Citat fra: Rasmus Modsat efter April 16, 2012, 09:26:11 pmCitat fra: LilleBenno efter April 16, 2012, 09:18:51 pmFyrer man bare kædesavsolie i sådan en fætter?Tja, det er der ikke meget at sparre ved, men man kan godt. Men jeg bruger scottoilers egen olie... Men en opfyldning skulle jo næsten vare omkring 5000 km afhængig af vejret.125 kr/½l scottoiler olie20 kr/½l kædesavsolie.Det er en besparelse på 84%. Det synes jeg bestemt også er værd at tage med
Citat fra: LilleBenno efter April 16, 2012, 09:31:29 pmCitat fra: Rasmus Modsat efter April 16, 2012, 09:28:23 pmOg så det dejlig fordi at SV1000eren har jo ikke en centerstøttefod og det er ikke til at komme til kæden for udstødningen Så det er perfekt med scottoiler ;DHørt om en baghjulsløfter?? Nok ikke nemt at have med når man er på ferie i østrig eller ligende?? Men nu bruger jeg jo heller ikke min MC kun til at køre ned til bageren