Forfatter Emne: Folie på stel? Er det muligt?  (Læst 6926 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Rasmus Modsat

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1170
  • Super Velocity
Sv: Folie på stel? Er det muligt?
« Svar #15 Dato: April 25, 2012, 03:20:42 pm »
Fuck har helt glemt det prøver og huske det i morgen ;)
Hvordan gik det med at huske det :-)

Jeg må ha husket forkert, han har ikke prøvet at lægge folie på et stel før... Så han var ikke sikker på han ville tage opgaven.

Men han har lagt folie på mc kåber før og det koster en del da der er mange kroge og detaljer som han beskrev det. For en fuldkåbe skal man nok regne med 8-10000 kr...... og stor delen er arbejdsløn.... da det som sagt tager en helvedes tid at lægge på.
Throttles on the right hand side, for max fun, twist and hold
SV1000N K7 - V2 Power
Lidt om mine Hobbyer: www.jerrild.dk
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256

MKN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 600
  • SV 1000 S - Kører som en drøm!
Folie på stel? Er det muligt?
« Svar #16 Dato: April 25, 2012, 03:31:25 pm »
Ok. Tak for info. Det var stellet jeg søgte folie til, så jeg prøver at finde på noget andet :-)
SV 1000 S - Hvid - 2005 - Yoshimura Carbon potter - Powercommander - Sinter metal klodser - Hyperpro forgaffel fjedre - Justerbar styrdæmper - Egosæde - Klar baglygte med blink. Titax Greb.

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Sv: Folie på stel? Er det muligt?
« Svar #17 Dato: April 25, 2012, 03:39:23 pm »
Ok. Tak for info. Det var stellet jeg søgte folie til, så jeg prøver at finde på noget andet :-)

jeg tænker at stellet må være relativt nemt SELV at lægge folie på..  !? det er jo kantede profiler det meste


MKN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 600
  • SV 1000 S - Kører som en drøm!
Folie på stel? Er det muligt?
« Svar #18 Dato: April 25, 2012, 03:45:03 pm »
Ok. Tak for info. Det var stellet jeg søgte folie til, så jeg prøver at finde på noget andet :-)

jeg tænker at stellet må være relativt nemt SELV at lægge folie på..  !? det er jo kantede profiler det meste
Det kan jo ikke skade at prøve :-)
SV 1000 S - Hvid - 2005 - Yoshimura Carbon potter - Powercommander - Sinter metal klodser - Hyperpro forgaffel fjedre - Justerbar styrdæmper - Egosæde - Klar baglygte med blink. Titax Greb.