Forfatter Emne: Folie på stel? Er det muligt?  (Læst 6927 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

MKN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 600
  • SV 1000 S - Kører som en drøm!
Folie på stel? Er det muligt?
« Dato: April 12, 2012, 10:31:40 pm »
Hej Sv'ere.

Da jeg under mit vinterprojekt er gået i stå med lakering af stellet på mit Svin, ville jeg høre om nogen vidste, om det var muligt at få pakket alle synlige grå dele af stellet ind i sort folie?

For og baggaffel ville jeg lakere, men selve stellet ville jeg pakke ind i sort folie, da jeg ikke kommer til at skille den helt ad igen.

Lad mig høre jeres bud.

Vh Martin
SV 1000 S - Hvid - 2005 - Yoshimura Carbon potter - Powercommander - Sinter metal klodser - Hyperpro forgaffel fjedre - Justerbar styrdæmper - Egosæde - Klar baglygte med blink. Titax Greb.

Rasmus Modsat

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1170
  • Super Velocity
Sv: Folie på stel? Er det muligt?
« Svar #1 Dato: April 12, 2012, 10:36:50 pm »
Min kollega har gjort det før, så mon ikke andre kan det også?

Han gør i solfilm, indpakninger af MC´er og biler osv.
Throttles on the right hand side, for max fun, twist and hold
SV1000N K7 - V2 Power
Lidt om mine Hobbyer: www.jerrild.dk
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256

MKN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 600
  • SV 1000 S - Kører som en drøm!
Folie på stel? Er det muligt?
« Svar #2 Dato: April 12, 2012, 10:45:10 pm »
Min kollega har gjort det før, så mon ikke andre kan det også?

Han gør i solfilm, indpakninger af MC´er og biler osv.
Link, navn, nummer, adresse, be om :-D
« Senest Redigeret: April 12, 2012, 10:56:53 pm af MartinN86 »
SV 1000 S - Hvid - 2005 - Yoshimura Carbon potter - Powercommander - Sinter metal klodser - Hyperpro forgaffel fjedre - Justerbar styrdæmper - Egosæde - Klar baglygte med blink. Titax Greb.

Rasmus Modsat

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1170
  • Super Velocity
Sv: Folie på stel? Er det muligt?
« Svar #3 Dato: April 12, 2012, 11:19:20 pm »
Min kollega har gjort det før, så mon ikke andre kan det også?

Han gør i solfilm, indpakninger af MC´er og biler osv.
Link, navn, nummer, adresse, be om :-D

Hvis du gider at køre til Jylland og få det gjort så kan jeg da godt snakke med ham i næste uge :)
Throttles on the right hand side, for max fun, twist and hold
SV1000N K7 - V2 Power
Lidt om mine Hobbyer: www.jerrild.dk
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256

MKN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 600
  • SV 1000 S - Kører som en drøm!
Folie på stel? Er det muligt?
« Svar #4 Dato: April 12, 2012, 11:38:42 pm »
Om det lige bliver i næste uge kan jeg ikke love, Hehe. Men ville da gerne køre en tur for at få det lavet. Vil du spørge ham om han vil lave det og hvad han evt skal ha for det?

Ps. Tilbud på Sjælland modtages gerne :-)
« Senest Redigeret: April 12, 2012, 11:41:39 pm af MartinN86 »
SV 1000 S - Hvid - 2005 - Yoshimura Carbon potter - Powercommander - Sinter metal klodser - Hyperpro forgaffel fjedre - Justerbar styrdæmper - Egosæde - Klar baglygte med blink. Titax Greb.

Rasmus Modsat

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1170
  • Super Velocity
Sv: Folie på stel? Er det muligt?
« Svar #5 Dato: April 12, 2012, 11:45:00 pm »
Om det lige bliver i næste uge kan jeg ikke love, Hehe. Men ville da gerne køre en tur for at få det lavet. Vil du spørge ham om han vil lave det og hvad han evt skal ha for det?

Ps. Tilbud på Sjælland modtages gerne :-)

Heh skal første møde på arbejde engang i næste uge, så får føste snakket med ham der :)

Men skal nok lige spørge ham!
Throttles on the right hand side, for max fun, twist and hold
SV1000N K7 - V2 Power
Lidt om mine Hobbyer: www.jerrild.dk
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256

MKN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 600
  • SV 1000 S - Kører som en drøm!
Folie på stel? Er det muligt?
« Svar #6 Dato: April 18, 2012, 02:33:41 pm »
Er der nyt i sagen :-)
SV 1000 S - Hvid - 2005 - Yoshimura Carbon potter - Powercommander - Sinter metal klodser - Hyperpro forgaffel fjedre - Justerbar styrdæmper - Egosæde - Klar baglygte med blink. Titax Greb.

Rasmus Modsat

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1170
  • Super Velocity
Sv: Folie på stel? Er det muligt?
« Svar #7 Dato: April 18, 2012, 08:53:54 pm »
Fuck har helt glemt det prøver og huske det i morgen ;)
Throttles on the right hand side, for max fun, twist and hold
SV1000N K7 - V2 Power
Lidt om mine Hobbyer: www.jerrild.dk
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256

kent

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1001
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
Sv: Folie på stel? Er det muligt?
« Svar #8 Dato: April 18, 2012, 09:20:04 pm »
prøv www.prodesign.dk/ i glostrup. de kan pakke alt ind. har benyttet dem til solfilm. superflot arbejde. har pakket vores biler ind på jobbet. :thumbsup:
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr

MKN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 600
  • SV 1000 S - Kører som en drøm!
Folie på stel? Er det muligt?
« Svar #9 Dato: April 18, 2012, 09:36:32 pm »
prøv www.prodesign.dk/ i glostrup. de kan pakke alt ind. har benyttet dem til solfilm. superflot arbejde. har pakket vores biler ind på jobbet. :thumbsup:

De laver også vores biler i firmaet, men sidst jeg spurgte dem vedr. mine kåber fik jeg bare et flabet "vi laver ikke MC'er" svar, så de er totalt udelukket.
SV 1000 S - Hvid - 2005 - Yoshimura Carbon potter - Powercommander - Sinter metal klodser - Hyperpro forgaffel fjedre - Justerbar styrdæmper - Egosæde - Klar baglygte med blink. Titax Greb.

Mike

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 208
    • MCG - Galleri
Folie på stel? Er det muligt?
« Svar #10 Dato: April 18, 2012, 10:36:35 pm »
Som udlært skiltemaler, forstår jeg godt mange skiltemalere, ikk gidder... MC'er har mange detaljer, og tester foliens Evner, og som regel er mc cyklister, ikke særlig forståelige at det kan tage lang tid at lave det som de gerne vil havde, og vil derfor sjældent betale det det koster!

Når det er sagt, misbruget jeg da også min gamle læremester godvilje, når jeg skal havde nye mærker på cyklen hjelmen mv.

Benji

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 61
Sv: Folie på stel? Er det muligt?
« Svar #11 Dato: April 19, 2012, 09:29:35 am »
Hej Martin,

Jeg har lige smidt en besked på Teknik og Vedligehold om 'folie' på spray, se link her: http://www.foliatec.com/de/news/beitrag/archiv/2012/april/artikel/farbe-fur-felgen-und-mehr/

Ja, det kunne godt være den skulle have været her under Modifikationer istedet, men det er måske en løsning på stellet? Jeg overvejer selv at pakke alle lakerede dele ind i dette, men ved ikke om det overhovedet er realistisk.. :-)

//Benjamin
nu TL1000R - tidligere SV1000S

MKN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 600
  • SV 1000 S - Kører som en drøm!
Sv: Folie på stel? Er det muligt?
« Svar #12 Dato: April 19, 2012, 10:09:16 am »
Hej Martin,

Jeg har lige smidt en besked på Teknik og Vedligehold om 'folie' på spray, se link her: http://www.foliatec.com/de/news/beitrag/archiv/2012/april/artikel/farbe-fur-felgen-und-mehr/

Ja, det kunne godt være den skulle have været her under Modifikationer istedet, men det er måske en løsning på stellet? Jeg overvejer selv at pakke alle lakerede dele ind i dette, men ved ikke om det overhovedet er realistisk.. :-)

//Benjamin

Hej Benjamin. Jeg har smidt dig en privat besked ang. din tråd. Jeg tror desværre at spraye stellet ind i folie-snask ville blive en værre omgang  :tie:
SV 1000 S - Hvid - 2005 - Yoshimura Carbon potter - Powercommander - Sinter metal klodser - Hyperpro forgaffel fjedre - Justerbar styrdæmper - Egosæde - Klar baglygte med blink. Titax Greb.

Benji

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 61
Sv: Folie på stel? Er det muligt?
« Svar #13 Dato: April 19, 2012, 11:13:06 am »
Hej Martin,

Jeg har lige smidt en besked på Teknik og Vedligehold om 'folie' på spray, se link her: http://www.foliatec.com/de/news/beitrag/archiv/2012/april/artikel/farbe-fur-felgen-und-mehr/

Ja, det kunne godt være den skulle have været her under Modifikationer istedet, men det er måske en løsning på stellet? Jeg overvejer selv at pakke alle lakerede dele ind i dette, men ved ikke om det overhovedet er realistisk.. :-)

//Benjamin

Hej Benjamin. Jeg har smidt dig en privat besked ang. din tråd. Jeg tror desværre at spraye stellet ind i folie-snask ville blive en værre omgang  :tie:

Hej Martin, jeg ikke fået en pm - men ja, kan godt se at det måske er noget rod og rimeligt svært af afdække ordentligt, hvis du ikke afmonterer stellet helt. Gummi-folie-spray ind i motordele osv - av av.. :-)
nu TL1000R - tidligere SV1000S

MKN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 600
  • SV 1000 S - Kører som en drøm!
Folie på stel? Er det muligt?
« Svar #14 Dato: April 25, 2012, 01:42:58 pm »
Fuck har helt glemt det prøver og huske det i morgen ;)
Hvordan gik det med at huske det :-)
SV 1000 S - Hvid - 2005 - Yoshimura Carbon potter - Powercommander - Sinter metal klodser - Hyperpro forgaffel fjedre - Justerbar styrdæmper - Egosæde - Klar baglygte med blink. Titax Greb.